کتاب "زخم‌هایم را نبندید" آزاده یزدی رونمایی شد

یزد- ایرنا- کتاب " زخم‌هایم را نبندید " روایتی داستانی از زندگی آزاده سرافراز " علی اکبر شفیع‌زاده " پنجشنبه شب در آیینی به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در یزد رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، این کتاب توسط انتشارات خط شکنان وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به قلم " طوبی زارع " در ۱۶۸ صفحه و در قطع رقعی به زیور طبع آراسته شده است.

موضوع این کتاب شامل خاطرات مختلف آزاده شجاع یزدی دوران هشت سال دفاع مقدس ( علی اکبر شفیع زاده ) است که با تحمل سختی‌ها در طول اسارت در زندان‌های رژیم بعثی، الگوی ایثار و استقامت است.

در بخشی از کتاب آمده است: گوشه لباسش را گرفتم و با سادگی کودکانه گفتم: بابا! من الان باید چه کار کنم؟ من هم باید مثل بقیه گریه کنم؟ و تنها جواب پدر، تکان دادن سر بود، اما من جوابی به عظمت یتیمی دریافت کرده بودم، به ناگاه بزرگ‌ترین غم دنیا در قلب کوچکم شکفت، کوچک بودم، اما سوز آن داغ را تا وقتی بزرگ شدم تا همه عمر با خود داشتم.

کتاب "زخم‌هایم را نبندید" آزاده یزدی رونمایی شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: تاکنون با همکاری آزادگان و دوستان و خانواده آنها پنج کتاب شامل خاطرات آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس استان چاپ و منتشر شده است.

سرهنگ " محمد حامد حرزاده " در این آیین به اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و استقامت آزادگان به مردم و نسل جوان تاکید کرد و افزود: یکی از بهترین راه‌ها، ثبت و ضبط و چاپ و انتشار خاطرات آزادگان سرفراز انقلاب اسلامی است.

استان یزد ۷۵۱ آزاده دفاع مقدس دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha