اقبال صنایع هوایی به «فرزانه صادق»/ بدنه وزارت راه با وزیر پیشنهادی همراه شد

تهران - ایرنا - رئیس کمیته هوانوردی و فرودگاهی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی توانمند است که به طور منطقی مراحل رشد مدیریتی را با رعایت سلسله مراتب در وزارت راه طی کرده‌ است.

محمدصادق دستفروشان درباره «فرزانه صادق مالواجرد» که از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است، گفت: خانم صادق برای کسب این مسئولیت فردی لایق و شایسته است.

وی با اشاره به اینکه وی در صورت موفقیت در کسب رای اعتماد از سوی نمایندگان نخستین وزیر زن وزارت راه و شهرسازی خواهد بود، اظهار داشت: کمیته هوانوردی و فرودگاهی از این انتخاب استقبال می کند و به نظر می رسد با این انتخاب اتفاق های مثبتی برای وزارت راه و شهرسازی نیز خواهد افتاد.

دستفروشان با اشاره به اینکه صنایع هوایی نیاز به تغییرات منطقی دارد، توضیح داد: در حوزه صنایع هوایی اتفاقاتی رخ داده که باید اصلاح شود و خانم صادق پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی در حوزه صنایع هوایی با رعایت شایسته سالاری می تواند، مشکلاتی که در حوزه فرودگاهی، صنایع هوایی، ایرلاین ها و سایر بخش های مربوط به این حوزه مرتفع کند.

وی با اشاره به همراهی بدنه وزارت راه و شهرسازی از وزیر پیشنهادی پزشکیان، اظهار داشت: صادق از حمایت‌های مناسبی در داخل وزارتخانه برخوردار است و می‌تواند با شایسته سالاری نگاه تخصصی را در داخل وزارتخانه حاکم کند.

رئیس کمیته هوانوردی و فرودگاهی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور تاکید کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی علاوه بر حمایت‌های گسترده داخل وزارتخانه از طرف انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی مرتبط با وزارت راه و شهرسازی نیز مورد حمایت قرار گرفته و اقبال مناسبی به وزارت وی نشان داده شده است.

به گزارش ایرنا، فرزانه صادق مالواجرد از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای رای اعتماد به مجلس معرفی شد.

صادق مالواجرد پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha