۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85569658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدرقه تکواندوکار بوشهری به مقصد پارالمپیک پاریس

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبر: 85569658
بدرقه تکواندوکار بوشهری به مقصد پارالمپیک پاریس

بوشهر-ایرنا- مراسم بدرقه" علیرضا بخت" نماینده استان بوشهر در پارالمپیک پاریس با حضور شماری از شهروندان و مسئولان در فرودگان بوشهر برگزار شد.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: جامعه ورزش و خانواده بزرگ تکواندو قدردان تلاش های قهرمانان خود است و همواره در کنار این عزیزان به عنوان حامی و مشوق حضور دارند.

سید جلال سید مردانی افزود: امیدواریم به یاری خداوند متعال و دعای خیر مردم قهرمان ملی استان بوشهر بتواند با موفقیت و کسب خوش رنگ ترین مدال که سال‌ها برای آن زحمت کشیده است دل همه هموطنان را شاد کند و برگی زرین برافتخارات ورزشی استان و این رشته اضافه کند.

وی اظهار کرد: بخت از جوان شایسته هم استانی است که در رویدادهای مختلف شایستگی و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته است.

سید مردانی افزود: امید است این تکواندوکار با اراده و پشتکار بالا بتواند ادامه دهنده راه ارزشمند تکواندوکاران در المپیک باشد که با مدال‌های رنگارنگ ایران دل ملت قهرمان ایران را شاد کردند.

بیشتر بخوانید

ورزشکار ملی پوش بوشهری راهی هانگژو شد

درخشش ورزشکاران بوشهری مایه مباهات است

تکواندوکار بوشهری نیز گفت: همیشه قدردان حمایت ها و محبت های مردم بوده ام و امیدوارم بتوانم با کسب خوش رنگ ترین مدال پاسخ این همه محبت را بدهم.

علیرضا بخت افزود: در روز ۱۰ شهریور که به میدان می روم نیازمند دعای خیر همه عزیزان هستم تا بتوانم با استعانت از امام رضا (ع) موفق در کسب افتخار برای میهن عزیز اسلامی باشم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha