بازرس ویژه استانداری خوزستان: خدمات‌دهی در مرز شلمچه به بهترین نحو در حال انجام است

آبادان - ایرنا - بازرس ویژه استانداری خوزستان گفت: مواکب در مرز شلمچه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی دورقی جمعه در جریان نظارت، ارزیابی و بررسی اجرای مصوبات ستاد مرکزی اربعین استان خوزستان از مرز شلمچه افزود: در گذرگاه اربعین حسینی شلمچه خدمات‌رسانی به زائران بدون وقفه و مشکل توسط مواکب مستقر در حال انجام است.

وی اظهار کرد: امکانات در مرز شلمچه به گونه‌ای است که زائران هیچگونه کمبودی را احساس نمی‌کنند و به آسانی در حال تردد هستند.

بازرس ویژه استانداری خوزستان گفت: همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها بخصوص شهرداری‌های معین در مرز شلمچه پای کار هستند و این همکاری باعث شده خدمات‌دهی نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری داشته باشد.

دورقی بیان کرد: با توجه به گرمای بیش از حد با نصب سایه‌بان و مه‌پاش در مرز شلمچه تردد زائران در شرایط بهتری انجام می‌شود.

وی افزود: انتقال زائران از میدان مقاومت تا پایانه مرزی توسط رام‌های قطار و اتوبوس بدون وقفه در حال انجام است و این مهم در تردد آسان زائران کمک شایانی کرده است.

دورقی گفت:همچنین موکب‌های اربعین مستقر در پایانه با توزیع غذا، آب و نوشیدنی خنک به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: این خدمات‌رسانی به زائران تا آخرین روز سفر و بازگشت زائران در مرز شلمچه ادامه خواهد داشت و مواکبی نیز در مسیر بازگشت به آنان خدمات‌رسانی خواهند کزد.

مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز مهران در استان ایلام از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق است.

مرز شلمچه از مبادی اصلی تردد زائران اربعین حسینی در ۱۵ کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha