فرماندار ری :آزادگان با اقتدا به نهضت عاشورا سفیرانی برای صدور پیام انقلاب بودند

شهر ری - ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آزادگان سرافراز ما در دوران اسارت با اقتدا به نهضت سرخ عاشورا سفیرانی راستین برای صدور پیام انقلاب اسلامی بودند.

به گزارش ایرنا ، همزمان با فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت پرافتخار اولین گروه از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری این روز را به تمامی ملت شریف ایران بویژه آزادگان قهرمان وطن تبریک گفت.

فرماندار ری :آزادگان با اقتدا به نهضت عاشورا سفیرانی برای صدور پیام انقلاب بودند

وی افزود: اسارت واژه ای تلخ که در معنای لغوی و ظاهری آن مترادف است با محدودیت و تحت سلطه دیگران بودن. اما بودند دلیرمردان و شیرزنانی که در اوج صلابت و صبر دوران سخت اسارت را با ایمانی راسخ به میدان دفاع از عقاید خود و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بدل کرده و با اقتدا به بزرگ پرچمداران نهضت سرخ عاشورا حضرت زینب «س»، حضرت امام سجاد «ع» و آزادگان دشت نینوا، سفیران راستین صدور پیام انقلاب خمینی کبیر «ره» به سراسر جهان شدند.

باب الحوائجی ادامه داد: سال ها از جنگ تحمیلی و دوران پرافتخار دفاع مقدس می گذرد و هر ساله روز ۲۶ مردادماه بهانه ای است برای گرامیداشت مقام والای مردانی دلیر، رزمندگانی صبور و سفیرانی صدیق که ملت قهرمان ایران در وصف استقامت مثال زدنی و دلاوری هایشان به جای واژه اسراء، با اقتدا به مکتب سیدالشهداء «ع» صفت زیبای آزادگان را برایشان انتخاب نمودند و در این روز آغوش پرمهر و گرم خود را در استقبال از اولین گروه از فرزندان غیور ایران گشودند.

فرماندار ویژه ری در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید آزادگان دوران دفاع مقدس، حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی فرد، فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان قهرمان به میهن اسلامی را به پیشگاه ملت بزرگ ایران، خانواده های معزز شهداء و ایثارگران بویژه آزادگان سرافراز دوران پرافتخار دفاع مقدس که به فرموده مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای «مدظله العالی» بهترین سربازان انقلاب و حافظ آبروی ملت ایران هستند، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای تمامی ملت شریف ایران و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون نمود.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت بعنوان قبله تهران در جنوب پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha