امام جمعه گنبدکاووس: آزادگان سند ایستادگی ملت ایران هستند

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با تبریک ۲۶ مردادماه سالروز آزادی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس از زندان‌های رژیم بعث عراق به میهن اسلامی درسال ۱۳۶۹، تصریح کرد: آزادگان سند حرّیت و نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه امروز گنبدکاووس افزود: ایستادگی و مقاومت که وعده الهی بوده و در قرآن کریم نیز آمده، تنها راه غلبه و پیروزی بر دشمنان است.

وی با اشاره به جنگ غزه و بمباران مردم مظلوم این منطقه توسط رژیم غاصب صهیونیستی، اضافه کرد: دنیای استکبار جلوی تجاوز و نسل‌کشی این رژیم کودک‌کش را نمی‌گیرد اما یقین بدانید خون شهدای غزه، بنیان اسرائیل را برخواهد کند.

حجت الاسلام ترابی گفت: مردم مظلوم اما شجاع و مقاوم غزه هرگز در برابر جنایات این رژیم غاصب عقب‌نشینی نخواهند کرد.

امام جمعه گنبدکاووس: آزادگان سند ایستادگی ملت ایران هستند

امام جمعه گنبدکاووس همچنین اقدامات دیپلماتیک و روانی جمهوری اسلامی علیه رژیم اشغالگر اسرائیل جهت گرفتن انتقام سخت از این رژیم کودک‌کش را مثبت توصیف کرد و بیان داشت: افکار عمومی دنیا، اذعان دارند که این انتقام حق مشروع ایران است.

وی افزود: با مطرح شدن انتقام سخت و مشروع دانستن آن، اهالی ساکن در سرزمین‌های اشغالی و سران رژیم صهوینیستی، انتظار مرگ را می‌کشند که این بالاترین تنبیه و یک پیروزی راهبردی برای جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام ترابی، به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی دانست و اضافه کرد: گرفتن انتقام سخت همانند عملیات وعده صادق توسط جمهوری اسلامی امری حتمی و قطعی بوده و این مایه افتخار ملت ایران است.

وی به مذاکرات درحال انجام چند کشور از جمله «آمریکا، مصر و قطر» برای توقف جنگ در غزه به میزبانی قطر هم اشاره کرد و افزود: پیش شرط و لازمه موفقیت این مذاکرات، توقف جنگ و بمباران غزه است.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین کشته شدن ۷۰ کماندوی آمریکایی - اسرائیلی توسط انصارالله یمن را یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت دانست و گفت: این نیروهای نظامی قصد داشتند تا برخی رهبران یمن را به شهادت برسانند که در کمین رزمندگان مقاومت همه آنها کشته شدند.

حجت الاسلام ترابی افزود: این شکست نیز نشانه‌ای دیگر از افول تدبیر در مرکز فرماندهی استکبار یعنی امریکا و هم نابودی رژیم اشتغالگر صهیونیستی است.

وی همچین از دانش آموزان گنبدی که چندی پیش ۴۰ موکب برپا کردند، قدردانی کرد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha