۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85569795
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

درخشش دانش‌آموزان خراسان‌شمالی در جشنواره ملی کتابخوانی

بجنورد-ایرنا- رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دانش‌آموزان پسر این استان در مرحله کشوری هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی " کتابنوش " موفق به کسب ۲ رتبه اول انفرادی و کسب رتبه اول گروهی در چالش های حضوری شدند.

امید ایزانلو روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ابوالفضل عقیقی و حسین جعفری دانش آموزان متوسطه اول به همراه مهران فضائلی به عنوان مربی از خراسان شمالی در این جشنواره ملی شرکت کردند.

وی افزود: رویداد ملی کتابخوانی به میزبانی شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

وی گفت: گروه خراسان شمالی توانست بیشترین امتیاز را در قالب یک گروه با دانش آموزان شهر تهران در جشنواره دختران و پسران بدست بیاورد و به نوعی رکورد امتیازات گروهی و حضوری این دوره از جشنواره کتابنوش را افزایش دادند.

ایزانلو خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز دختران خراسان شمالی در این جشنواره شرکت کردند و چهار رتبه اول انفرادی به دست آوردند.

به گزارش ایرنا حدود۲۲۰ هزار دانش آموز از سراسر کشور در سایت جشنواره کتاب‌نوش ثبت‌نام کردند که حدود ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان خراسان‌شمالی نیز در این رویداد شرکت کردند که از این تعداد ۲ نفر از پسران و چهار نفر از دختران استان موفق به حضور و کسب رتبه اول در این رویداد ملی کتابخوانی شدند.

خراسان شمالی بیش از ۱۹۳ هزار دانش دارد که در بیش از ۲ هزار مدرسه تحصیل می کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha