۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85570307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۵ کارت سوخت در کاشان توقیف شد

کاشان- ایرنا- رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشان گفت: ۱۱۵ فقره کارت سوخت هوشمند در چهار ماه نخست امسال در این شهرستان به‌دلیل استفاده نامتعارف و غیر مجاز، توقیف یا ابطال شد.

علیرضا کوچیان‌مجرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین تخلف‌هایی که از طریق این کارت‌ها صورت گرفته شامل در اختیار قرار دادن آنها برای خودرو دیگران و افراد سودجو، دریافت سوخت با استفاده از اسناد حمل غیرواقعی و عدم تطابق میزان مصرف با تردد است.

وی اظهار کرد: توقیف این کارت‌های سوخت غیرمجاز با هماهنگی مراجع قضایی انجام شد و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

کوچیان‌مجرد افزود: کارت‌های مذکور در بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه از جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان کاشان و با بهره‌گیری از زیرساخت‌های فنی مانند دوربین پلاک‌خوان و سامانه‌های پایش سوخت‌گیری خودروها و بانک‌های اطلاعاتی شناسایی شده است.

وی با اشاره به نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه‌های شهرستان کاشان، تاکید کرد: این کار با هدف مبارزه با عرضه خارج از شبکه سوخت و جلوگیری از سوء‌ استفاده از کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه بنزین و نفت‌گاز سوز انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کاشان خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای ۳۰ جایگاه عرضه سوخت بنزین و ۲۴ جایگاه سوخت سی ان جی است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha