پایان قدرت نمایی ۲۵ اراذل و اوباش در هرمزگان

۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبر: 85570731
پایان قدرت نمایی ۲۵ اراذل و اوباش در هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری ۲۵ نفر از اراذل و اوباش در این استان با اشراف کامل اطلاعاتی در عملیات‌های مقتدرانه و هوشمندانه پلیسی خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در تشریح این خبر افزود: در راستای طرح کنترل و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه اراذل و اوباش در قالب قرارگاه انتظامی امام علی(ع) ۲۵ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار در هرمزگان دستگیر شدند که در پرونده مجرمانه آن‌ها شرارت‌های متعددی از جمله قدرت نمایی با چاقو و قمه، نزاع و درگیری، عربده کشی حمل و فروش موادمخدر و مشروبات الکلی، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و اخلال در نظم و امنیت عمومی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، بیان کرد: از اراذل و اوباش دستگیر شده تعدادی سلاح سرد از جمله قمه و چاقو و مقدار ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر ماری جوانا کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین به رصد آخرین تحرکات اراذل اوباش به احضار ۸۷ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار و توجیه و ارشاد آنان اشاره کرد و گفت: پلیس با افرادی که امنیت و آرامش مردم را برهم زده و مخل نظم اجتماعی باشند، قانونی و قاطع برخورد خواهد کرد.

جاویدان با اشاره به اینکه ادامه داد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباش گری و قانون شکنی، پلیس مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

طرح کنترل و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه اراذل و اوباش به مدت ۴۸ ساعت با جدیت و نتیجه محور در مجموعه فرماندهی انتظامی هرمزگان با محوریت سازمان اطلاعات انتظامی و همکاری سایر یگان‌های شهرستان‌های تابعه اجرا شد که بازخورد آن احساس امنیت و آرامش در بین اقشار مردم بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha