هشت نفر از اراذل و اوباش هرمزگان در طرح ضربتی پلیس دستگیر شدند
عکس: آرشیو

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی و دستگیری هشت نفر از اراذل و اوباش و اخلال گران نظم عمومی در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه افزود: طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم عمومی، مجرمان و متهمان تحت تعقیب و فراری در قالب طرح محله محور به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح در چند عملیات ضربتی و جداگانه، در مجموع هشت نفر از مخلان نظم عمومی و اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند دستگیر شدند.

به گفته رییس پلیس هرمزگان در بازرسی از منازل و مخفیگاه های متهمان تعدادی سلاح سرد از نوع چاقو، قمه، پنجه بکس، یک عدد جلیقه ضد گلوله، اسپری فلفلی، ۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم موادرمخدر ماری جوانا و ۱۶ تیر فشنگ شکاری کشف شد.

این مسئول انتظامی استان یادآور شد: در این طرح چهار دستگاه خودرو و ۲ دستگاه کارت خوان متعلق به متهمان توقیف شد و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاک سازی محل اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha