استاندار هرمزگان: ایرنا الگوی عمل به رهنمود رهبری در امیدآفرینی است +فیلم‌

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: توصیه و رهنمود اصلی رهبر معظم انقلاب به رسانه‌ها، امیدآفرینی است که خبرگزاری ایرنا در هرمزگان یک الگوی عملی موفق در توصیه به این رهنمود مهم‌ را در کارنامه خود ثبت کرد.

مهدی دوستی روز شنبه در دیدار با رییس و خبرنگاران ایرنای هرمزگان افزود: بررسی دقیق اخبار و گزارش های خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان نشان دهنده برخورد غیرسیاسی و غیرجناحی و نداشتن حب و بغض بوده‌ و البته‌ دغدغه‌مندی مسئولانه نسبت به سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی در اقشار مختلف جامعه با معرفی اقدامات انجام شده‌ را راهبرد حرفه‌ای خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: این عملکرد حرفه ای و موفق در شرایطی رقم خورده که این رسانه تا رسیدن به استانداردها در مبحث نیروی انسانی فاصله زیادی دارد و این کمبود با کار جهادی‌ نیروهای موجود جبران شده است.

استاندار هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدصارمی خبرنگار و رئیس دفتر ایرنا در مزارشریف، گزارش های تصویری و تحلیل های کارشناسی و حضور به موقع در صحنه های خبری برای به دست گرفتن جریان خبری و روایت اول را از توانمندی‌های مدیریتی‌ و تلاش و بی‌وقفه‌ خبرنگاران ایرنای هرمزگان دانست.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در هرمزگان نیز پس از ارائه گزارش تصویری و توضیح درباره خط مشی خبری ایرنا خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای نظام از یک سو و انعکاس درست و منطقی مشکلات مردم در بخش های مختلف ، رویکرد همیشگی ایرناست.

کمیل بهشتیان اضافه کرد: طی ۲سال گذشته بخش چندرسانه ای در ایرنای هرمزگان به خوبی‌ فعال شد که پیش از این سابقه نداشت و نتیجه آن دهها گزارش خبری و مستند دست اول در حوزه های مختلف و افتخارآفرینی و کسب رتبه‌ برتر در جشنواره‌های‌ داخلی و خارجی‌ ایرناست.

وی یادآور شد:یکی از نقاط قوت خبرنگاران ایرنا در استان دوربودن از بازی های سیاسی کاذب و نداشتن برچسب جناحی و حزبی و حفظ استقلال حرفه ای در تمامی‌ مقاطع است.

رئیس ایرنا هرمزگان یادآور شد: همواره‌ تأثیرگذاری‌ به نفع مردم‌، یکی از اولویت‌های این‌ مجموعه بوده و همکاران‌ ما تلاش‌ کردند مشکلات‌ دورافتاده ترین مناطق استان را برای حل مشکلات مردم‌ به‌ مدیران اجرایی‌ منعکس‌ کنند.

وی با اشاره به ۹۰ سالگی ایرنا عنوان کرد: هم‌افزایی‌ و همدلی‌ همراه با حس‌ مسوولیت‌پذیری‌ و تلاش مجدانه‌ موجب شد دفاتر ما در جزایر قشم و کیش‌ نیز به خوبی بدرخشند و این، یکی از نقاط قوت ایرنای‌ هرمزگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha