منادی: استفاده از برنامه هفتم به‌عنوان برنامه دولت، حاکی از عقلانیت پزشکیان است

تهران- ایرنا- نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر پزشکیان برنامه هفتم توسعه را سرلوحه کار خود قرار داده است و این حاکی از عقلانیت رئیس‌جمهور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علیرضا منادی سفیدان، در جلسه علنی عصر شنبه -۲۷ مردادماه- مجلس شورای اسلامی با استفاده از بخشی از زمانی که رئیس جمهوری در اختیار نمایندگان مجلس گذاشت در موافقت با کلیات بررسی برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم ، گفت: شما مجلسی‌ها امروز باید به این مساله توجه کنید که مردی از جنس خودمان، کسی که ۲۰ سال است در مجلس است و با ما همکار بوده و امروز آمده که بگوید پیام مجلسیان پیام «وفاق ملی» است.

وی با اشاره به اینکه پنج دوره رقیب انتخاباتی پزشکیان در مجلس شورای اسلامی بوده است، افزود: اینکه پزشکیان افرادی از گروه‌های مختلف را دور هم جمع کرده، کار سختی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه امروز پزشکیان برنامه هفتم توسعه را سرلوحه کار خود قرار داده و این حاکی از عقلانیت او است، اظهار کرد: درست است که دولت برنامه می‌آورد اما این برنامه دستپخت ما در مجلس است و ما آن‌را چکشکاری می‌کنیم و در یک چهارچوب قرار می‌دهیم.

منادی با بیان اینکه در راس دولت فردی قرار دارد که نماینده بوده و حال دل ما را می‌فهمد و می‌داند مردم چه می‌خواهند، گفت: در مجلس قبل و این مجلس، دکتر پزشکیان از اهداف آموزشی همچون رتبه‌بندی معلمان، از همسان‌سازی حقوق اساتید و مباحث عدالت آموزشی در پزشکی حمایت قاطع می‌کرد. از سوی دیگر معاون اول رئیس‌جمهور هم سابقه ریاست کمیسیون آموزش مجلس را دارد که این هم ارزشمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha