استاندار تهران: مردم یک اربعین باشکوه رقم خواهند زد

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: افراد بسیاری در قالب گروه‌ها و با برپایی موکب‌ ها،‌ در راستای ارائه خدمات گسترده به زائران اربعین همکاری دارند، از مشارکت و سهیم بودن همه مردم در این نشاط معنوی و از همه خادمان و دستگاه‌ها که در این گرمای بسیار زیاد امدادرسانی می‌کنند قدردانی می‌شود و امیدورایم یک اربعین باشکوه را رقم بزنیم. 

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از موکب ستاد اربعین استانداری تهران در پارکینگ معروف شهر نجف مستقر اظهار کرد: از همه افرادی که به صورت داوطلبانه در ستاد پشتیبانی استانداری تهران کمک می‌کنند و در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین همکاری می‌کنند تشکر می‌شود زیرا رفع نیازمندی‌های زوار نجف اشرف در تابستان گرم به یک فضای باشکوه توام با عزت و عبادت تبدیل شده است.

استاندار تهران گفت: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین، ستاد پشتیبانی استانداری تهران در قالب موکب‌های مختلف روزانه ۳۰ هزار پرس غذا در میان زوار اربعین حسینی در نجف توزیع می‌کند. خداوند را شاکر هستیم که یکبار دیگر مردم در سالروز شهادت اباعبدالله و اربعین حسینی (ع) در نجف اشرف گردهم آمده‌اند و امیدواریم از نجف به کربلا و سپس به ایران اسلامی سفر کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه ستاد پشتیبانی استانداری تهران با همت و کمک همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه آب، برق، مخابرات، گمرک، راهداری، آتش‌نشانی و شهرداری و همه کسانی که دل در گرو اباعبدالله حسین (ع) و خاندان مطهر پیامبر اکرم (ص) دارند دور هم جمع شده‌اند تا به زائران حسینی خدمت کنند، گفت: امروز شاهد هستیم که ستاد با همه تلاش در این مکان مقدس روزانه حدود ۳۰ هزار پرس غذا در نوبت ظهر و شب و صبحانه در میان زوار اربعین حسینی (ع) توزیع می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha