۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85571587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نرخ معلولیت در استان بوشهر ۱.۴ درصد اعلام شد

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85571587
نرخ معلولیت در استان بوشهر ۱.۴ درصد اعلام شد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: نرخ معلولیت استان به تناسب کل کشور ۱.۴ درصد است که در این زمینه دستگاه‌های دیگر می‌توانند در ارتباط با برنامه‌های پیشگیرانه کمک‌رسان و یاری‌گر بهزیستی شوند.‌

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حیدر عزیزنژاد» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۲۹ هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات تخصصی بهزیستی استان بوشهر استفاده می‌کنند که از مهمترین مشکلات این افراد می‌توان به مسکن و اشتغال اشاره کرد.

وی بیان کرد: در بحث تحویل وسایل کمک توانبخشی و مستمری به افراد خاص دارای شرایط، هیچ مشکل و کمبود اعتبار وجود ندارد و خدمات به صورت ویژه در دست اقدام است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر تصریح کرد: در سه سال گذشته ۶۲۳ مورد تسهیلات اشتغال در اختیار مددجویان قرار گرفته که بخش اعظمی منجر به شغل پایدار شده است.

بیشتر بخوانید

نخستین پارک بوشهر برای استفاده توانیابان مناسب‌سازی شد

طرح خدمات‌رسانی به توانخواهان بوشهر در ۵۹ کد عملیاتی شد

عزیزنژاد ادامه داد: در سال گذشته ۸۰ میلیارد ریال از پارس جنوبی برای تهیه جهیزیه و لوازم ضروری منزل دریافت و به مددجویان تحت حمایت اهدا شد.

وی گفت: برای سازمان بهزیستی ۱۶۰ مأموریت تخصصی در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان همانند زنان سرپرست خانوار و معلولان تعریف شده که بر همین اساس برنامه ریزی جامعی برای خدمت رسانی به جامعه هدف انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha