پروژه‌های بزرگ در خراسان جنوبی نیازمند پیوست رسانه‌ای است

بیرجند- ایرنا- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی گفت: اجرای پروژه‌های بزرگ در استان نیازمند پیوست رسانه ای است تا بتوان از ظرفیت مسوولان و نهادهای مختلف برای توسعه خراسان جنوبی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمد اسماعیل فاطمی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی عقب ماندگی‌های تاریخی دارد و رسانه با ایجاد انگیزه در مدیران برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی ضمن انتقاد از رویکرد رسانه گریزی برخی مدیران عنوان کرد: بیان واقعیت‌ها می‌تواند دیدگاه مدیران کشوری برای رفع مشکلات را تغییر دهد و این مسؤولیتی بر دوش رسانه‌ها است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌ها در استان سیاست‌هایی در پیش گرفته اما هیچ مطلبی پوشیده از رسانه ندارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در دوره جدید مدیریت سازمان همیاری شهرداری ها ادامه داد: ساختار تشکیلاتی سازمان همیاری شهرداری ها یک نهادی ذیل معاونت عمرانی در وزارت کشور است.

فاطمی با تاکید بر اینکه دفتر نمایندگی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان یک نهاد اقتصادی به دنبال خودکفایی شهرداری ها است اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته این نهاد اقتصادی فعالیت‌هایی که داشته رضایت‌بخش بوده است.

وی با بیان اینکه محدودیتی در فعالیت اقتصادی برای خودکفایی شهرداری‌ها نداریم ادامه داد: تلاش شده که استعدادهای مغفول مانده استان را شناسایی کنیم و برنامه‌ریزی بر این اساس انجام شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رسانه وقتی کنار نهاد اقتصادی است مدیران با جهت‌گیری درست می‌توانند نتیجه بهتری از کارها داشته باشند گفت: رسانه‌های استان ظرفیت مهمی دارند که اگر در سیاست‌های اجرایی همسو باشند می‌توان به توسعه امیدوار بود.

وی یادآور شد: راهکارهای توسعه استان باید از سوی رسانه‌ها شناسایی و تببین شود تا بتوان از طریق جذب سرمایه گذار اثرگذاری مطلوب داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha