۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85571821
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ششتمد: آزادگان در بند دشمن هم دست از ارزش‌ها نکشیدند

سبزوار- ایرنا - فرماندار شهرستان «ششتمد» خراسان رضوی گفت: آزادگان، دوران سخت اسارت را در زندان‌ های مخوف رژیم بعثی صدام تحمل کرده و دست از ارزش‌های انقلاب نکشیدند.

به گزارش ایرنا، حسین ایثارگر روز یکشنبه در آیین گرامیداشت ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به کشور و تجلیل از این سرافرازان، اظهار کرد: آزادگان به مثابه الگوی صبر، استقامت و پایداری در مسیر ارزش‌های امام (ره) و انقلاب، همچون نگینی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشند.

وی افزود: این اسطوره های صبر و پایداری، روایان واقعی جهاد تبیین هستند و باید خاطرات سال‌ها استقامت و ایستادگی آنان در برابر دشمن، که ناشی از اعتقاد و ایمان مستحکم آنان به ولایت فقیه و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی است، برای نسل جوان بازگو شود.

فرماندار ششتمد گفت: عزت، اقتدار، امنیت و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف مرهون خون شهدا، ایثار ایثارگران و جانبازان و استقامت آزادگان است و این نعمتی است که خداوند به ملت ایران عنایت کرده است.

در این آیین که با همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ششتمد برگزار شد، از شماری از آزادگان سرفراز این شهرستان به پاس سال‌ها تحمل سختی‌ها و مشکلات دوران اسارت تجلیل شد.

شهرستان ششتمد ۱۶۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و بیش از ۳۰۰ جانباز و ایثارگر دارد.

این شهرستان متشکل از ۲ بخش مرکزی و شامکان است که مرکز آن در ۲۴۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha