دادستانی مرکز آذربایجان شرقی با قاچاقچیان چوب برخورد می‌کند

تبریز-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی اعلام کرد: این نهاد با کسانی که اقدام به قطع درختان جنگلی کرده و قاچاق چوب می کنند، به شدت برخورد می کند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان، بابک محبوب علیلو روز دوشنبه با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با تعدی کنندگان به حریم جنگل و قاچاقچیان چوب، یادآور شد: احیا و صیانت از حقوق مردم در حوزه های مختلف با جدیت و به نحو مستمر دنبال خواهد شد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه اقدام به قطع درختان و قاچاق چوب و در نهایت از بین بردن منابع طبیعی توسط سودجویان برای منفعت بیشتر، تجاوز به حقوق عامه است، افزود: دستگاه‌های متولی و مسئول نباید در برای صیانت از حقوق شهروندان اهمال و سهل انگاری کنند.

محبوب علیلو از دستگیری شبانه قاچاقچیان چوب در تبریز خبر داد و اظهار کرد: در این خصوص دستورهای مقتضی صادر شده است و بر این اساس تعدادی از قاچاقچیان چوب در تبریز شبانه در دام مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان تبریز افتادند.

وی بر ادامه دار بودن این اقدامات پلیسی و قضایی در رابطه با قاچاق چوب تاکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز ادامه داد: اقدامات برای دستگیری و برخورد قانونی با تمام عوامل تعرض و تخریب منابع طبیعی و قطع درختان در آذربایجان شرقی با جدیت ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha