روشنک: امیدوارم ورزشگاه آزادی به بهترین نحو و با الزامات AFC آماده شود

تهران- ایرنا- مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: وسعت کار در ورزشگاه آزادی زیاد است و امیدوارم این پروزه به بهترین نحو و با الزامات AFC آماده شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، امیرحسین روشنک در حاشیه برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط ورزشگاه‌های تهران اظهار داشت: قبل از این نیز اعلام کردیم که در سه هفته اول لیگ برتر باید مدارا کنیم. کار زیادی در ورزشگاه‌ها انجام شده، اما هنوز به ایده‌آل نرسیده است و این مساله برای چند استادیوم شهرستان‌ها نیز وجود دارد.

وی افزود: ورزشگاه شهر قدس در هفته اول میزبان دیدار هوادار و خیبر خرم‌آباد بود، اما نواقصی دارد که مقرر شد طی ۲ هفته برطرف شد. برای پرسپولیس و استقلال مجوز لازم برای برگزاری دیدارهای آنان در شهر قدس هنوز صادر نشده است. بازی این ۲ تیم به دلیل حضور گسترده هواداران شرایط خاصی دارد و در این ورزشگاه گیت ورود و خروج و برخی مسائل دارای نقص است.

روشنک اضافه کرد: تا همین چند ساعت قبل منتظر باشگاه استقلال بودیم که آیا می‌تواند مشکلات ورزشگاه شهدای قدس را برطرف کند که خبری نشد و ما نیز میزبانی دیدار استقلال و ملوان را به قزوین دادیم که نزدیک به تهران است. همچنین استادیوم قزوین شرایط برگزاری بازی با سیستم کمک داور ویدئویی(VAR) را دارد.

وی گفت: باید ببینیم برای دیدار هفته سوم پرسپولیس، این باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت و به احتمال زیاد باید از بین اراک و قزوین یک شهر را برای میزبانی انتخاب کند.

روشنک در مورد نامشخص بودن شرایط ورزشگاه آزادی و نزدیک بودن لیگ نخبگان آسیا نیز بیان کرد: این دغدغه همه ماست. ورزشگاه آزادی جانشینی برای بازی‌های بزرگ و ملی ندارد. ما هم نگران هستیم. وسعت کار زیاد است و اگر قرار باشد سریع انجام شود، بازهم باید از یکسری الزامات صرف نظر کنیم. همه می‌خواهیم این ورزشگاه به بهترین نحو و با الزامات بازسازی شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه اکنون دغدغه اصلی حضور استقلال و پرسپولیس در آسیاست، گفت: این مسابقات مهم از اواخر ماه آینده آغاز می‌شود و امیدوارم تا آن زمان ورزشگاه آماده شود. برای ما مهم است که به طور کامل مهیا شده و الزمات کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم داشته باشد.

وی درباره اینکه اعلام شده بازی تراکتور با پرسپولیس در هفته دوم با استفاده VAR است و آیا دستگاه سوم وارد کشور شده است یا از همان دستگاه‌هایی که در اراک و قزوین نصب شده استفاده می‌شود؟ گفت: در این خصوص اطلاعات به‌روز و دقیقی ندارم و بهتر است از دبیرکل فدراسیون و دوستان مربوطه سئوال کنید. همین‌که لیگ با سیستم کمک داور ویدئویی شروع شد، اتفاق خوبی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha