پدر شهیدان "پور اکبررضوی " در نوشهر آسمانی شد

نوشهر -ایرنا- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نوشهر گفت: مرحوم "حاج سیدعلی اکبر پوراکبررضوی " پدر بزرگوار ۲ شهید والامقام در این شهرستان به فرزندان شهیدش پیوست و آسمانی شد.

محمد گیلک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحوم «سیدعلی اکبر رضوی » پدر شهیدان والا مقام «سیدحسین » و «سیدجواد » از شهدای دفاع مقدس از شهرستان نوشهر استان مازندران هستند که در سن ۹۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهید خود پیوست.

وی ادامه‌ داد: پیکر پاک این پدر وارسته فردا - دوشنبه - ۲۹ مرداد ماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشهر با حضور پرشور مردم شهید پرور،مسئولین شهرستان، رئیس و کارکنان بنیاد شهید به سمت مسجد جامع این شهر به منظور اقامه نماز میت برگزار خواهد شد و در ادامه هم در گلزار شهدای روستای موسی آباد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

سید حسین پور اکبر رضوی متولد سال ۱۳۴۱ سرباز ارتش در سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مریوان بر اثر انفجار مین به شهادت رسید و سید جواد پور اکبر رضوی هم متولد سال ۱۳۴۷ به عنوان عضو بسیج لشگر ۲۵ کربلا در رسته پیاده به اسلام خدمت می کرد که سرانجام در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ در مریوان به شهادت رسید.

پدر شهیدان "پور اکبررضوی " در نوشهر آسمانی شد
شهرستان نوشهر خطه غربی مازندران از دوران دفاع مقدس تاکنون حدود ۴۷۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha