نماینده پارلمان اروپا: پروژه استعماری صهیونیست‌ها و حامیان آنها برمَلا شده است

تهران-ایرنا- «مایک والاس» نماینده پارلمان اروپا گفت که پروژه استعماری شهرک‌نشینان صهیونیست و حامیان آنها یعنی اتحادیه اروپا و آمریکا، به طور کامل برمَلا شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مایک والاس قانونگذار اروپایی با انتشار عکسی از خودش در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) که نشان می‌دهد در یک ورزشگاه پرچم فلسطین را در دست گرفته است، نوشت: پروژه استعماری شهرک‌نشینان صهیونیست و اتحادیه اروپا و ایالات متحده که آنها [صهیونیست‌ها] را توانمند می‌سازند، به طور کامل افشا شده است.

این نماینده پارلمان اروپا با استفاده از هشتگ «فلسطین آزاد»، خطاب به رژیم اسرائیل و حامیانش گفت: «نسل‌کشی را متوقف کنید».

این قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا که تاکنون بارها رژیم صهیونیستی را به نسل‌کشی در غزه محکوم کرده است، پیش از این اسرائیل را «تروریست» خطاب کرده بود.

مایک والاس پیشتر حامیان رژیم صهیونیستی را به طرفداران حزب نازی و آدولف هیتلر دیکتاتور آلمان تشبیه کرده و همچنین گفته بود: اسرائیل هیچ احترامی برای حقوق بین الملل قائل نیست و همه کسانی که از اسرائیل حمایت می‌کنند نیز به قوانین بین‌المللی احترام نمی‌گذارند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل‌آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز (یکشنبه) در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) ۴۰ هزار و ۹۹ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

با گذشت بیش از ۱۰ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست‌ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه‌ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه کشته شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha