وزیر پیشنهادی کار فردی توانمند و با تجربه است

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردی توانمند و با تجربه است و می‌تواند در این وزارتخانه موفق عمل کند.  

احمد بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: آقای میدری تجربه ۸ سال معاونت وزیر را در کارنامه کاری خود دارد و در حوزه وزارت کار فردی متعهد و متخصص است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی بر مسائل این وزارتخانه اشراف کامل دارد و فردی توانمند و متخصص و باتجربه و کارآمد است.

بیگدلی خاطرنشان کرد: در مورد مسائلی که از نظر سیاسی در مورد آقای میدری مطرح می‌شود باید بگویم که استعلامات از مراجع نظارتی چهارگانه در مورد او مثبت بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در نتیجه آقای میدری هم از نظر کارآمدی و کاردانی و تخصص و تجربه فردی قابل قبول است و هم از نظر سیاسی استعلامات در مورد او مثبت بوده و امیدوارم با رای بالایی که از مجلس می‌گیرد بتواند با قدرت چهاردهم آغاز کند.

به گزارش ایرنا، بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت از روز شنبه در مجلس آغاز شد، نمایندگان صلاحیت میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را عصر روز گذشته بررسی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha