وزیر پیشنهادی کار در حوزه رفاه اجتماعی صاحب سبک است 

تهران- ایرنا- نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای تجربه و سابقه خوبی در این حوزه است و به‌ویژه در حوزه رفاه اجتماعی فردی صاحب سبک است.  

عبدالوحید فیاضی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: رویکرد آقای پزشکیان برای تشکیل دولت وفاق ملی رویکرد جدید و بسیار خوبی است و من بابت این رویکرد از آقای پزشکیان تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای میدری وزیر پیشنهادی کار از تجربه و سابقه کاری خوبی در حوزه این وزارتخانه برخوردار است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور خاص در حوزه رفاه اجتماعی سوابق کاری، تحقیقاتی و پژوهشی زیادی دارد و در این حوزه صاحب سبک است و می‌تواند موثر باشد.

فیاضی خاطرنشان کرد: درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز این وزیر از بطن وزارتخانه برخاسته و در حوزه‌های مختلف و سطوح مختلف مدیریتی در این وزارتخانه کار کرده و اقبال نمایندگان نیز نسبت به این وزیر پیشنهادی خوب است.

وی افزود: درباره وزیر علوم نیز حاشیه خاصی مطرح نیست و از وزرایی است که شرایط خوبی دارد و دارای سوابق کاری خوبی نیز هست.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای صالحی امیری نیز از تجربه خوبی در حوزه مدیریت فرهنگی برخوردار است و در حوزه گردشگری از تجربه و سابقه خوبی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت از روز شنبه آغاز شد و تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha