راهیابی منتخبان جشنواره الگوهای نوین یاددهی هرمزگان به مرحله کشوری
عکس: آرشیو

بندرعباس - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: منتخبان استانی راه‌یافته به مرحله کشوری جشنواره الگوهای نوین یاددهی هرمزگان معرفی شدند.

حوریه حاجی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افسانه ره روان ، کبری فقیر شاهی ، رضا توهند و مصطفی یحیی زاده از شهرستان رودان ، حمیده قضایی باغگلانی، کاظم قورجی زاده ، محدثه خبر و مریم رستم زاده از شهرستان میناب ، عصمت باوقار از ناحیه ۲ بندرعباس و زینب ملاحی از شهابِ قشم توانستند به مرحله کشوری این جشنوراه راه یابند.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره با عنوان رویداد « الف تا » با شناسایی و اشتراک گذاری تجربیات خلاقانه و الهام بخش ، زمینه تعامل و هم افزایی میان معلمان، مدیران و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس را فراهم می کند.

معاون آموزش و پرورش هرمزگان به اشتراک گذاشتن و ترویج روش های جدید و کارآمد در آموزش و یادگیری را از اهداف دیگر این جشنواره دانست و اضافه کرد: این رویداد فرصتی است که معلمان با استفاده از فناوری آموزشی جدید و ایجاد محیط یادگیری جذاب و موثر کیفیت آموزش را ارتقا دهند و تجربیات خود را با سایر همکاران به اشتراک بگذارند.

به گفته حاجی زاده در دومین جشنواره « الف تا » معلمان و همکاران آموزشی دوره اول در مواد درسی فارسی ، ریاضی، هدیه های آسمانی ، تربیت بدنی و شایستگی های فناوری و در دوره دوم ابتدایی دروس علوم ، قرآن ، ریاضی ، هنرو شایستگی های فناوری و همچنین در کلاس های چند پایه دروس مطالعات اجتماعی و علوم تجربی ، به ارائه تجارب موفق خود پرداختند.

وی همراهی مدیران مدارس در اجرای برنامه های کیفیت بخشی را از دلایل موفقیت هرمزگان در این بخش دانست و اضافه کرد: نتیجه این همدلی و هم افزایی شرکت یکهزار و ۱۰۶ نفر از آموزگاران دوره ابتدایی در ۱۰ عنوان درسی طراحی آموزشی شد که از این میان، ۷۶ اثر به مرحله استانی راه پیدا کردند و از بین این افراد ۱۰ آموزگار، در مرحله کشوری با استان های دیگر رقابت خواهند کرد.

این مسوول عنوان کرد: جشنواره الگوهای نوین یاددهی و یاد گیری با استقبال گسترده معلمان و مسولان آموزشی مواجه شد و انتظار می رود که نتایج این جشنواره ، به بهبود روند آموزشی در مدارس ابتدایی کمک شایانی کند.

شایان ذکر است در نخستین سال رویداد جشنواره « الف تا » چهار نفر از آموزگاران هرمزگان به نام های « الهه زینلی ، فاطمه پوره ، نادیا عامری و سمیه صادقی» موفق به کسب مقام کشوری شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha