امکانات بهداری ارتش در خدمت زائران اربعین است

تبریز-ایرنا- معاون طب رزم اداره بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام امکانات و تجهیزات بهداری این مجموعه در خدمت زائران اربعین حسینی در نقاط مرزی کشور است.

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ قاسم علیان روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان سیار نیروی پدافند هوایی مستقر در پیرانشهر، اظهار کرد: ارتش علاوه بر کمک برای تامین امنیت زوار اربعین، با تجهیزات و امکانات کامل بهداشتی و درمانی در مرزهای تردد زائران حضور دارد و به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران است.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی شهید حامد پارسا معین نیروی پدافندهوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یکی از بیمارستان های مجهز ارتش در مسیر پیاده روی زائران در منطقه شمال غرب کشور است، یادآور شد: این بیمارستان دارای بخش های بستری، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و تخت cpr با کادر درمان مجرب و متخصص در حال ارائه خدمات رایگان به زوار اربعین حسینی است.

علیان ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در کنار سایر دستگاه های اجرایی با تلاش های بی وقفه کارکنان خود به دنبال فراهم کردن شرایطی است تا همه زائران اربعین حسینی با خاطری آرام سفری امن و راحت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ارتش از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در راستای خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی در همه عرصه ها حضوری فعال و چشمگیر داشته است، گفت: این نیروی مردمی برای جامه عمل پوشاندن به شعار "ارتش فدای ملت" همراه و هم یار مردم بوده و در این راه از هیچ جانفشانی فروگذاری نکرده است.

به گزارش ایرنا، نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در تبریز، علاوه بر آذربایجان شرقی، استان های شمال غرب کشور از جمله آذربایجان غربی را تحت پوشش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha