۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85572471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فصل طلایی هاکی بانوان همدان

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۶
کد خبر: 85572471
فصل طلایی هاکی بانوان همدان

همدان- ایرنا- هاکی بانوان همدان با کسب ۲ افتخار مهم در ماه جاری، فصل طلایی را برای ورزش این استان رقم زده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا بانوان هاکی همدان با درخشش در میادین ملی، توانستند رکورد تاریخی را در ورزش همدان به ثبت برسانند و در یک ماه ۲ افتخار کسب کنند.

تیم همدان در دیدار نهایی رقابت‌های هاکی سالنی قهرمانی نونهالان دختر زیر۱۳ سال کشور یادواره شهدای خدمت با پیروزی هفت بر ۲ مقابل یزد، به مقام قهرمانی دست یافت و یزد نایب قهرمان شد.

این رقابت‌ها با حضور هفت تیم از ۱۰ تا ۱۲ مرداد به میزبانی شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

فاطمه نظری، هستی نامورفر، یلدا نامورفر، فاطمه بختیاری، زهرا نامورفر، یسنا کریمی، محیا کتابی و مریم کتابی ترکیب تیم همدان در این مسابقات را تشکیل دادند.

همچنین سمیرا یادگاری به عنوان مربی و فاطمه ترکمان سرپرستی این تیم را عهده دار بودند.

در این دوره هستی نامورفر توانست عنوان خانم گل و فنی‌ترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص بدهد.

فصل طلایی هاکی بانوان همدان


نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان

همچنین سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان کشور جام کوثر گرامیداشت شهدای خدمت با برگزاری دیدار نهایی و رده‌بندی به پایان رسید و باشگاه صباسازه الوند همدان مقابل محراب هلال احمر تهران تن به شکست داد و نایب قهرمان شد.

در این دیدار تیم همدان به ناداوری اعتراض داشت ضمن اینکه به دلیل نبود یکی از بازیکنان اصلی، با شرایط متفاوت به میدان رفت که در نهایت شکست را پذیرفت.

تیم همدان در این مسابقات با ترکیب فاطمه قادری، باران دینی، زینب احمدی، ساناز بهرامی، مژگان بهرامی، آزاده صفایی، سارا صفایی، معصومه خلیلی، پریا کردی، الهام دایی، پریا شیری و نگار احمدی به سرپرستی اکرم قدیمی تیم همدان را تشکیل دادند.

این پیکارها با حضور تیم‌های راتین صنعت تبریز، باشگاه محراب تهران، سولدوز آذربایجان غربی، شهدای غدیر قم، گچساران کهگیلویه و بویراحمد، صبا سازه الوند همدان، باشگاه شهید عباس مهدی زاده خراسان رضوی، هیات هاکی خراسان جنوبی، هیات هاکی گیلان (رودبار) و زریبارسپورت گلستان برگزار شد.

تیم همدان با درخشش در این مسابقات زمینه دعوت حداکثری را در اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی آقایان و بانوان طی شهریور ماه در ارومیه مهیا ساخت.

ملی پوشان قرار است پاییز امسال عازم مسابقات آسیایی و جهانی شوند.

فصل طلایی هاکی بانوان همدان

هاکی همدان پرچمدار کشور

سرپرست هیات هاکی همدان در این باره گفت: هاکی استان با ویترینی پرافتخار، پرچمدار کشور است.

امیر چهاردولی افزود: تاریخچه هاکی همدان مملو از قهرمانی‌ها و مدال آوران نخبه است به نحوی که یکی از ورزش‌های موفق این استان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور مستمر ورزشکاران همدانی در تیم‌های ملی نشان از ظرفیت بالای این استان در رشته هاکی برای پرورش و شکوفایی استعدادهای نخبه است.

چهاردولی با اشاره به کسب ۲ افتخار ارزنده بانوان هاکی باز در مردادماه امسال گفت: رسیدن به سکوهای قهرمانی افتخاری ارزنده برای ورزش استان است که هم اکنون در ۲ رده سنی دختران به این مهم رسیده‌ایم و باید از این پس نیز شاهد موفقیت‌های بزرگتر باشیم.

وی تاکید کرد: حمایت از قهرمانان برای تداوم موفقیت‌ها امری مهم است که انتظار داریم در این مسیر مسوولان ورزش و رسانه‌ها به ما کمک کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha