جمع آوری معتادان متجاهر و کشف موادمخدر در ملارد

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از اجرای دو طرح آرامش و ارتقا امنیت اجتماعی در اطراف بوستان ها و معابر عمومی که منجر به جمع آوری ۲۲۱ معتاد متجاهر و پرخطر در این شهرستان شد، خبر داد.

به گزارش ایرنا سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت : در سه روز گذشته طرح امنیت محله محور با حضور کارکنان انتظامی شهرستان ملارد در نقاط و محله های مختلف سطح شهرستان ملارد عملیاتی شد.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح که با هدف پاکسازی نقاط آلوده، حاشیه ای و حساس شهرستان اجرا شد ، تعداد ۱۲۱ نفر معتاد جمع آوری، ۱۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر توزیع کننده موادمخدر، ۳۷ نفر خرده فروش و ۶ سارق به همراه اموال مسروقه دستگیر شدند.

موتورسیکلت های فاقد مدارک توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد

سرهنگ نورمحمدی با اشاره به اینکه ۳۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد، خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و با توجه به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است از مردم عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی

سرهنگ کیانوش نورمحمدی ادامه داد : در جریان اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه نیز پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح ملارد اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها در روز گذشته تعداد ۱۲۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان ملارد جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: پلیس ملارد با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمتگزاری می باشد.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha