سرمایه‌گذاری ۴۲۹ میلیارد ریالی برای طرح‌های برق هفته دولت در غرب استان سمنان

سمنان - ایرنا - رییس شرکت توزیع برق گرمسار گفت: ۱۷ طرح عمرانی برق‌رسانی در غرب استان سمنان با سرمایه‌گذاری ۴۲۹ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحمان اشرفی روز دوشنبه به رسانه‌ها بیان کرد: هفته دولت امسال ۱۷ طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه ۴۲۹ میلیارد ریال در این طرح‌ها سرمایه گذاری شده است، افزود: اصلاح و بهینه سازی و تبدیل ۱۰ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی اضافه کرد: طرح اصلاح ۱۴ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشارمتوسط و ضعیف هوایی در روستاهای شهرستان با هزینه ۸۹ هزار و ۱۵۰ میلیون ریال، طرح احداث هشت هزار و ۵۳۵ متر شبکه فشارضعیف و متوسط هوایی جهت تامین برق متقاضیان قطعات ۱۷، ۱۸ و ۱۹ در شهر جدید ایوانکی به ارزش ۵۸ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال و طرح نصب ۲۶۵ سرچراغ در نقاط مختلف شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه های آماده بهره برداری و مهم این شرکت در هفته دولت امسال به شمار می‌روند.

رییس اداره توزیع برق گرمسار از تکمیل طرح توسعه ۶ پست زمینی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار ۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آماده بهره برداری در هفته دولت امسال است.

وی با اشاره به اجرای طرح احداث ۷۱۰ متر شبکه فشار ضعیف برای تامین روشنایی معابر بلوار روستای نوده با اعتبار پنج میلیارد و ۹۵ میلیون ریال بیان کرد: طرح نصب ۵۱ عدد کنتور سه فاز فهام جهت نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه با مبلغ سه هزار و ۲۹۵ میلیون ریال و طرح احداث و راه اندازی ۱۷ دستگاه نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این هفته است.

اشرفی با بیان اینکه تقویت ۲۱ دستگاه پست هوایی داخل شهر و شهرک های صنعتی این شهرستان با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، افزود: طرح اصلاح هشت دستگاه پست هوایی روستاهای شهرستان با اعتبار چهار هزار و ۴۹۰ میلیون ریال، احداث ۸۴۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی در سطح شهرستان با اعتبار سه میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال و همچنین طرح توسعه ۵۲ دستگاه ایستگاه هوایی با ظرفیت افزون بر چهار هزار کیلوولت آمپر جهت تامین برق متقاضیان در سطح شهرستان به ارزش ۱۱۶ هزار و ۳۸۰ میلیون ریال نیز در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به خدمات توزیع برق در شهرستان آرادان گفت: طرح اصلاح ۶۹۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی و تعویض ۲۲ اصله پایه سیمانی شهرک ابوذر آرادان به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و نصب چهار دستگاه سکسیونر گازی کنترل پذیر به همراه مودم RTU جهت نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از طرح‌های قابل افتتاح این منطقه به شمار می‌رود.

سرپرست مدیریت توزیع برق آرادان افزود: اصلاح یک هزار متر شبکه فشارضعیف هوای سیمی و نصب یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۲۵ کیلوولت آمپر در روستای سرآبرود به مبلغ سه هزار و ۳۰۰ میلیون ریال، احداث یک هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشارمتوسط هوایی به ارزش یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال و طرح توسعه و راه اندازی ۱۶ نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک با سرمایه گذاری ۲۵ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال از دیگر دستاوردهای مهم دولت در شهرستان آرادان است که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.

رییس شرکت توزیع برق گرمسار با حضور در فرمانداری از سمیه اصغری خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در غرب استان سمنان قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha