۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85572845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فراخوان نخستین جشنواره «روایت تحول» منتشر شد

۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبر: 85572845
فراخوان نخستین جشنواره «روایت تحول» منتشر شد

اردبیل-ایرنا- دبیر جشنواره روایت تحول از انتشار فراخوان نخستین دوره این جشنواره با هدف ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه، روابط عمومی‌ها و هنرمندان و معرفی آثار الگو در حوزه روایت تحول و پیشرفت اقدامات دولت در استان اردبیل طی ۳ سال اخیر خبر داد.

امیررضا سعیدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این جشنواره با همکاری شورای اطلاع‌رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و با هدف تقدیر و ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه، روابط عمومی‌ها و هنرمندان و همچنین معرفی آثار الگو در حوزه روایت تحول و پیشرفت اقدامات دولت در استان اردبیل طی ۳ سال اخیر، برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره «روایت تحول» ادامه داد: رویکرد محوری این جشنواره جهاد تببین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه مبتنی بر روایت تلاش‌های صادقانه و دستاوردهای حقیقی و شاخص دولت در استان اردبیل طی ۳ سال گذشته است.

سعیدی با اشاره به ۶ بخش نخستین جشنواره «روایت تحول»، تصریح کرد: بخش رقابتی آثار و رسانه‌ها، بخش رقابتی ارزیابی روابط عمومی‌ها، بخش ویژه روایت مردمی تحول، بخش ویژه رادیو و تلویزیون، بخش ویژه روایت پیشرفت و بخش ویژه آرای مردمی و اقشار، ۶ بخش این جشنواره محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فرایند ثبت و ارسال آثار از طریق سامانه ardabilpr.ir انجام می‌شود، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ و آخرین مهلت ثبت‌نام بخش‌های ویژه آرای مردمی و روایت پیشرفت نیز ۳ شهریور بوده و اختتامیه جشنواره نیمه دوم شهریور برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha