۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85572919
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ بازیکن سابق پرسپولیس به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: مسئولان این باشگاه تاکنون با هشت بازیکن جدید به توافق رسیدند که ۲ بازیکن سابقه حضور در تیم پرسپولیس دارند.

سجاد حقدادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهدی مهدیخانی مهاجم سابق پرسپولیس و هوادار تهران و محمد شریفی هافبک سابق پرسپولیس و نساجی مازندران با مسئولان باشگاه داماش گیلان به توافق رسیدند و با این تیم قرارداد امضا کردند.

وی افزود: همچنین علیرضا خدایی وینگر و دفاع راست که سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک را دارد با عقد قراردادی ۲ ساله به داماش گیلان پوست ضمن اینکه عرفان قربانی هافبک ۲۱ ساله تیم هوادار تهران نیز به داماش گیلان پیوست.

وینگر: بازیکنی هجومی است که در موقعیت عرضی در نزدیکی خطوط محوطه جریمه قرار دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ادامه داد: نیما مختاری مهاجم ۲۶ ساله که سابقه بازی در تیم‌های چادرملو اردکان و سایپا دارد و مهدی جاوید مدافع چپ فصل گذشته خیبر خرم آباد نیز به تیم فوتبال داماش گیلان پوستند.

وی بیان کرد: همچنین مسئولان این باشگاه با مهرداد بایرامی مهاجم ۳۴ ساله فوتبال کشور که سابقه بازی در تیم‌هایی همچون خوشه طلایی، پیکان و سایپا دارد و سعید حسین پور هافبک ۲۶ ساله مس کرمان هم به توافق رسیدند و با این بازیکنان نیز قرارداد امضاء کردند.

حقدادی با اشاره به تمدید قرارداد ۲ بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد: تاکنون آرمان لطف خدا مدافع ۲۲ ساله و سجاد قلی‌بیگی هافبک ۲۵ ساله فصل گذشته داماش نیز با مسئولان این باشگاه به توافق رسیدند تا در رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته یک کشور این ۲ بازیکن تیم داماش را همراهی کنند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نخست رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم برگزار می شود باید در رشت مقابل تیم نیروی زمینی تهران قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha