۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85564958
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اعضای هیات مدیره باشگاه داماش گیلان انتخاب شدند

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85564958
اعضای هیات مدیره باشگاه داماش گیلان انتخاب شدند

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: از سوی مالک این باشگاه، اعضای هیات مدیره داماش انتخاب و معرفی شدند.

سجاد حقدادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از طرف نصیر نعیمی‌پور مالک رسمی باشگاه داماش گیلان، عباس قمی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره این باشگاه منصوب و انتخاب شد.

وی افزود: نعمیمی‌پور که به عنوان رئیس مجمع و عضو هیات مدیره باشگاه داماش گیلان هم فعالیت خواهد داشت مجتبی دهنادی، حسن ریواز و بهنام قربانی زیکساری را به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه داماش گیلان معرفی کرد.

وی ادامه داد: همچنین سیدحمید سجادی وزیر اسبق ورزش و جوانان، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دارنده مدال‌های طلای رقابتهای دو و میدانی آسیا در دهه ۶۰ و ۷۰، به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه داماش گیلان فعالیت خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در خصوص عدم دریافت مجوز ملی این باشگاه نیز بیان کرد: یکی از مشکلات بزرگ داماش گیلان، عدم دریافت این مجوز است اما مالک و مسئولان باشگاه داماش تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا تمامی مشکلات این باشگاه برطرف شود و این تیم با قدرت در رقابتهای لیگ دسته یک کشور حضور یابد.

به گزارش ایرنا، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان روز گذشته(شنبه) در بندرآستارا اعلام کرد که تیمهای داماش و شهرداری آستارا ۲ نماینده گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور جام آزادگان، تاکنون مجوز ملی باشگاهی را دریافت نکردند و مدیران این ۲ باشگاه باید در این راستا اقدامات لازم را سریعتر انجام دهند زیرا طی ۱۰روز آینده اعضای هیات مدیره و تراز مالی باشگاه‌ها باید مشخص شود تا تصمیمات لازم برای حضور یا عدم حضور باشگاه ها در لیگ جدید اتخاذ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha