۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85572968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

موکب های شهرستان قدس  میزبان زائران اربعین در کربلا بطور شبانه روزی هستند

شهرقدس- ایرنا- رئیس اداره تبلیعات اسلامی شهرستان قدس گفت: شهرستان قدس با ۶ موکب افتخار میزبانی از زائرین اربعین در شهر کربلای معلی را بصورت شبانه روزی دارد.

حجت الاسلام سید طاها خشنودی به خبرنگار ایرنا گفت : در این موکب ها که با مشارکت خیّرین، مساعدت و همراهی هیات های عزاداری و سینه زنی و برخی ادارات و نهادهای سطح شهرستان قدس برپا گردیده خدماتی مانند اسکان برای خواهران و برادران، پذیرایی، خدمات بهداشتی، روضه خوانی و ویژه برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی افزود : نشانی این موکب ها عبارتند از موکب طریق القدس شهرداری قدس واقع در میدان پرچم پشت کنسولگری ایران، موکب روضه العباس در شارع محمد الامین روبروی ایستگاه ماشین برقی، موکب هیات عاشقان حضرت علی اکبر (ع) در شارع الشهدا پشت هتل الماس، موکب ام البنین (س) در شارع محمد الامین، موکب امیرالمومنین (ع) در شارع امام علی (ع) و موکب امام صادق (ع) در شارع امام صادق (ع) که بصورت شبانه روزی به زائرین عزیز به ویژه اهالی شهرستان قدس در شهر کربلا خدمت رسانی می کنند.

موکب های شهرستان قدس  میزبان زائران اربعین در کربلا بطور شبانه روزی هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس خاطرنشان کرد : امسال و برای اولین بار همه هیات های عزاداری شهرستان قدس بصورت خودجوش در برپایی این موکب ها مشارکت داشته و فارغ از نام هیات و قومیت و محله، همه تحت عنوان موکب های شهرستان قدس پذیرای راهپیمایان اربعین حسینی می باشند.

حجت الاسلام خشنودی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به امور فرهنگی در کنار سایر فعالیت های مذهبی و آئینی گفت: در انجام امور تبیینی و تبلیغی با محوریت مقاومت، مردم مظلوم غزه و و آرمان آزادی قدس شریف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل در راس امور است.

وی افزود: تجهیزات سرمایشی در این موکب ها تقویت شده و تلاش همه دست اندرکاران در ستاد اربعین شهرستان قدس به ویژه امام جمعه محترم و سایر اعضای این ستاد بر این است که بهترین و شایسته ترین امکانات و خدمات به راهپیمایان اربعین حسینی ارائه گردد.

رئیس اداره تبلیعات اسلامی شهرقدس تصریح کرد: برنامه‌ریزی های لازم جهت برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در این شهرستان از میدان قدس تا امامزاده حضرتین اندیشیده شده و همچنین برپایی ده موکب و ایستگاه‌های صلواتی در این مسیر بعلاوه پخت ۲ هزار غذای نذری در این روز تدارک دیده شده است .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha