یک هزار و ۵۰۰ سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی فعال است

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: با توجه به فعالیت بیش از یک هزار و ۵۰۰ سازمان مردم نهاد، ارزیابی مستمر برای توانمند سازی و حمایت از این تشکل‌ها در دستور کار است.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز دوشنبه در همایش گرامیداشت هفته ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اظهار کرد: تخصصی کردن تشکل‌ها جزو اولویت هاست، تشکل های مردمی با فراگیری آموزش‌های لازم می‌توانند در جوامع بین المللی حضور یابند و زبان گویای مردم جامعه خود باشند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: نقش مشارکت مردمی و حضور دائمی و مستمر مردم در پیشبرد امور جامعه اسلامی بسیار ارزشمند و موثر است.

یک هزار و ۵۰۰ سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی فعال است

افشار کبیری اظهار کرد: تمام دولت‌ها به مردم نیاز دارند چرا که نهضت مشارکت ملی عامل قدرت، توسعه و ارتقا فرهنگ و استفاده از ظرفیت‌های مستعد مردمی عامل سالم سازی جامعه است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم در این گردهمایی بیان کرد: در حوزه‌های ورزشی، مذهبی، فرهنگی و محیط زیست با تشکیل جمع‌های جوان که فرصتی است برای کار گروهی موثر است، اتفاقات مثمر ثمری می‌تواند رخ دهد.

سجاد بیرامی بیان کرد: وظیفه دولت حمایت از سازمان‌های مردم نهاد است و قانون جامع حمایت از این سازمان‌ها در دولت جدید به جد پیگری می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha