حمایت از سکوهای سلامت الکترونیکی در راستای تسهیل امور مردم 

تهران- ایرنا- رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: از سکوهای فعال در حوزه سلامت بر اساس قوانین و مقررات و با توجه به اصل ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم، حمایت می‌شود.

به گزارش ایرنا از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان با اشاره به ضرورت فعالیت کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در حوزه سلامت، اظهار داشت: حضور کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در این حوزه موجب تسهیل امور مردم خواهد شد.

وی با اشاره به تصمیم یکی از مدیران میانی سازمان تامین اجتماعی در استان تهران مبنی بر الزام قطع همکاری مراکز طرف قرارداد آن سازمان با شرکت‌های سلامت الکترونیکی، افزود: با عنایت به قوانین و سیاست‌های توسعه این حوزه در ارتباط با فعالیت سکوهای سلامت الکترونیکی، متاسفانه اقدام یاد شده با موارد اعلامی همخوانی نداشته و در بعد اجتماعی نیز باعث از بین رفتن امید در زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور می‌شود.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ادامه داد: انتظار می‌رود ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور ضمن بررسی موضوع، صحت و سقم و کیفیت رخداد گزارش شده، نسبت به توقف مورد مذکور اقدام فوری کنند.

کلاهدوزان گفت: مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از سکوهای فعال در این حوزه بر اساس قوانین و مقررات و همچنین با عنایت به اصل ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم، حمایت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha