۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85573492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام چهاردهمین همایش ملی نخبگان در لرستان آغاز شد

خرم آباد - ایرنا - رییس بنیاد نخبگان لرستان گفت: فراخوان چهاردهمین همایش ملی نخبگان آغاز شده و افراد صاحب اندیشه و نخبگان لرستان می توانند برای ارسال مقالات خود به این همایش ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی بنیاد نخبگان لرستان مسعود صادقی روز سه شنبه اظهار کرد: این همایش ملی با هدف گردهمایی نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی کشور فرصتی است تا دستاوردهای نوین علمی و پژوهشی در عرصه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

وی افزود: همایش ملی نخبگان از معتبرترین گردهمایی‌های علمی سطح ملی به شمار می‌رود که به دنبال تقویت شبکه‌های علمی و فناوری، ارتقای سطح دانش و ارائه راهکارهای نوین برای چالش‌های پیش‌روی کشور است.

رییس بنیاد نخبگان لرستان با بیان اینکه این دوره از همایش، مانند دوره‌های گذشته، محورهای متنوع و گسترده‌ای را پوشش می‌دهد که از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور برخوردار هستند عنوان کرد: حوزه‌های پولی و مالی، حکمرانی و سیاستگذاری، محیط زیست و منابع طبیعی، نظام سلامت، امنیت غذایی، علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، فناوری‌ها و صنایع پیشران و راهبردی، نظم نوین (تحولات منطقه و جایگاه ایران) و فناوری‌های نرم محورهای اصلی همایش است.

صادقی افزود: علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در این همایش از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریور با مراجعه به وب‌سایت رسمی همایش، به آدرس https://bmn.ir/hamayesh فرم‌های ثبت‌نام و ارسال مقالات را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: مقالات ارسالی باید مطابق با معیارهای علمی و پژوهشی مشخص شده توسط کمیته داوری همایش باشد علاوه بر این، اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه شرکت، شرایط پذیرش مقالات و برنامه‌های جانبی همایش نیز در وب‌سایت همایش در دسترسی قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: این همایش فرصتی برای تمامی نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی استان است تا با تبادل دانش و تجربیات خود، به ارتقای سطح علمی کشور کمک و راهکارهای نوآورانه‌ای را برای مسائل و چالش‌های پیش‌روی کشور ارائه دهند و در این راستا از تمامی نخبگان و پژوهشگران استان دعوت می‌شود تا با حضور فعال در این رویداد، به غنای علمی و تحقیقاتی کشور بیافزایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha