۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85573610
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورای شهر اصفهان: فرایند صدور پروانه ساخت تسهیل شود
عکس تزیینی است

اصفهان-ایرنا - رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تسهیل فرایند صدور پروانه ساختمانی از سوی مدیران مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلانشهر ضروریست.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان روز سه‌شنبه به نقل از عباس حاج‌رسولی‌ها افزود: تسهیل فرایند صدور پروانه ساختمانی سبب خواهد شد تا سرمایه‌گذاران این حوزه رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری در صنعت ساخت‌ و ساز داشته باشند.

وی اضافه کرد: رکود فعلی صنعت ساختمان مقطعی است و به موازات رونق شرایط اقتصادی، ساخت‌ و ساز در حوزه مسکن نیز رونق می‌گیرد.

رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان ادامه داد: ساخت مسکن ارزان قیمت نیاز کشور است و بازار آن نیز وجود دارد اما باید بانک‌ها تمهیدات ویژه‌ای در نظر بگیرند و تسهیلات را با بهره کم در اختیار خریداران قرار دهند.

حاج‌رسولی‌ها تصریح کرد: شهروندان متقاضی پروانه ساختمانی، پایان کار و نبود خلاف که در تیر سال جاری موفق به استفاده از بسته تشویقی نقدی نشدند، فرصت دارند از تخفیف ۳۵ درصدی پرداخت نقدی تا پایان ماه جاری استفاده کنند.

وی افزود: سایر شرایط متنوع شامل تقسیط و تهاتر ملکی و مصالح نیز تا پایان شهریور سال جاری برای شهروندان قابل استفاده است.

به گزارش ایرنا، کلانشهر اصفهان دارای ۱۵ منطقه شهرداری و بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت است.

بر اساس اعلام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، صدور مجوز ساختمانی در این کلانشهر در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha