۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85573618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص حدود ۲هزار میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی خراسان‌شمالی

بجنورد-ایرنا- سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان‌شمالی از اختصاص یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل بند«ب» تبصره ۲ برای اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان خبر داد.

صادق جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: یکهزار میلیارد ریال از این اعتبار تاکنون در سامانه تسهیلات اشتغال کشور ثبت و برای مددجویان تشکیل پرونده شده است.

وی افزود: همچنین یکهزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل جز سه تبصره ۲ سهمیه استانداران برای اشتغال استان مصوب شده اما هنوز ابلاغ بانکی برای این نهاد حمایتی اعلام نشده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی استان از ابتدای امسال تاکنون جذب شده و نسبت به سال‌های گذشته جهش خوبی داشته است.

وی ادامه داد: یکهزار و ۵۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات اشتغالزایی سال گذشته جذب و برای یکهزار و ۳۹۰ مددجوی زیرپوشش این نهاد تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شد.

جعفری یادآور شد: به همه افراد متقاضی وام اشتغال، وام پرداخت می‌شود، مشروط بر اینکه مجوز کسب و کار و یا دارای شناسه یکتا باشند.

وی افزود: داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای و ضامن معتبر از دیگر شرایط دریافت وام اشتغالزایی مددجویان است.

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: مددجویان از طریق سازمان بهزیستی به بانک‌های عامل معرفی می شوند و بانک‌ها متناسب با اعتباری که در اختیار آن‌ها قرار داده شده است به این افراد وام پرداخت می‌ کند.

به گزارش ایرنا، ۱۱۴ هزار و ۳۵۱ نفر از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی زیر پوشش خدمات اداره کل بهزیستی استان قرار دارند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha