۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85573800
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آیین تحلیف فراگیران مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت برگزار شد

رشت - ایرنا - آیین تحلیف و پایان رزم مقدماتی فراگیران مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت ورودی تیرماه روز سه شنبه در میدان صبحگاه مجتمع شهید سرلشگر نامجوی حسن رود انزلی برگزار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت، جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت در این مراسم گفت: شما جوانان با توجه به موقعیت راهبردی و جغرافیایی کشور و چشم طمع بیگانگان نقش مهمی در برقراری امنیت و حفاظت از این مرز و بوم بر عهده دارید.

ناخدایکم مسیح‌پور، ایجاد جنگ ترکیبی نظامی، اقتصادی و فرهنگی را راهبرد بلندمدت دشمن خواند و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، با نا امیدی در رویارویی نظامی، جنگ ترکیبی را در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در پیش گرفته‌اند و سعی دارند از این راه به کشور ضربه بزنند.

وی تصریح کرد: ما در کنار شما جوانان با هوشیاری و بصیرت گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب این توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت تصریح کرد: این مجتمع ماموریت خطیر تربیت و آموزش نیروی انسانی کارآمد و پر تلاش را برای رسیدن به اهداف راهبردی نیروی دریایی ارتش عهده‌دار است و باید با بروزرسانی آموزش‌های روز دنیا نیرویی را پرورش دهد که در مهارت‌های علمی، دینی و امنیتی زبانزد باشد.

ناخدایکم مسیح پور در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز، تاسی از پیشکسوتان، شهدا و ایثارگران جهاد تببین است و راز و رمز موفقیت درجنگ های شناختی امروز، بصیرت در جنگ و روایت هاست که باید در آموزش های جوانان ما مدنظر قرار گیرد.

فراگیران آموزشی ورودی تیرماه پس از قرائت عهدنامه سربازی مفتخر به دریافت سر دوشی شده و برای طی خدمت مقدس سربازی به دیگر یگان‌های نیروی دریایی ارتش نیز اعزام می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha