۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85573909
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده رژیم اسرائیل: سازمان ملل باید از روی زمین محو شود

تهران- ایرنا- نماینده رژیم صهیونیستی در واکنش به اعتراض دیپلمات‌ها و نهادهای وابسته به سازمان ملل نسبت به جنایات این رژیم در نوار غزه، خواستار محو سازمان ملل از روی زمین شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «گیلاد اردان» سفیر رژیم اشغالگر در سازمان ملل در مصاحبه با شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» اعلام کرد: ضرورتی برای وجود سازمان بین المللی به نام «سازمان ملل متحد» در جهان امروز وجود ندارد.

وی گفت: درهای ساختمان سازمان ملل در نیویورک باید بسته و این نهاد از روی نقشه زمین محو شود.

این مقام صهیونیست که انتظار داشته دیپلمات های جهان در نشست های سازمان ملل، برای جنایات رژیم اشغالگر کف بزنند، افزود: من در حالی از نشست سازمان ملل خارج می شوم که واقعا ناراحت و خسته ام. این ساختمان که ممکن است از بیرون زیبا به نظر برسد، از ماهیت خود دور و به انحراف کشیده شده است.

اردان پیش از این نیز در ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳، همزمان با بررسی قطعنامه گروه کشورهای عربی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای عضویت کامل فلسطین در این سازمان، در اقدامی توهین آمیز، منشور ملل متحد را در مقابل دیدگان همگان در دستگاه خردکن انداخت.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر علیه نوار غزه، روی تمام جنایتکاران تاریخ بشریت را سفید کرده، به طوری که تمام نهادهای حامی این رژیم از جمله سازمان ملل و دادگاه لاهه نیز علیه اسرائیل اقامه دعوا کردند و خواستار دستگیری مقامات جانی آن شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب ۳ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۳۴نفر شهید و ۱۱۴ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۰ هزار و ۱۷۳ نفر و شمار مجروحان هم به ۹۲ هزار و ۸۵۷ نفر رسید.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از بیش از ۱۰ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha