گرد و خاک ایرانی‌ها در بلژیک؛ کاوه و اللهیار حریف می‌طلبند

تهران- ایرنا- ۴ هفته از لیگ برتر فوتبال بلژیک گذشته و اللهیار صیادمنش و کاوه ظهیرالاسلام توانسته‌اند هر یک ۳ گل به ثمر برسانند و در جدول بهترین‌ها جایگاه دوم را مشترک به خود اختصاص بدهند.

به گزارش ایرنا، هفته چهارم لیگ فوتبال بلژیک برگزار شد و بازیکنان ایرانی توانستند به درخشش خود ادامه بدهند. اللهیار صیادمنش در شب شکست ۴ بر یک وسترلو مقابل خنت توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند. این مهاجم ۲۳ ساله ایرانی که سابقه بازی برای استقلال، فنرباغچه، استانبول‌اسپور، زوریا و هال‌سیتی را در کارنامه دارد، هفته اول مقابل سرکل بروژ یک گل زد و یک پاس گل داد. صیادمنش در هفته سوم و مقابل رویال یونیون هم موفق به گلزنی شد. او در پایان هفته چهارم با به ثمر رساندن ۳ گل و ارسال یک پاس گل در جمع بازیکنان تأثیرگذار لیگ بلژیک جایگاه دوم را به صورت مشترک و همراه با کاوه ظهیرالاسلام در اختیار دارد.

گرد و خاک ایرانی‌ها در بلژیک؛ کاوه و اللهیار حریف می‌طلبند

اما کاوه ظهیرالاسلام. او مهاجمی اصالتاً ایرانی است که دومین فصل حضور در سنت‌ترویدن را سپری می‌کند. ظهیرالاسلام هم تا پایان هفته چهارم لیگ بلژیک، ۳ گل زده و یک پاس گل داده. او هفته‌های اول و سوم در باز کردن دروازه اندرلخت و آنتورپ ناکام بود اما هفته دوم به شارلروا گل زد و هفته چهارم ۲ گل مقابل دندر به ثمر رساند و یک پاس گل داد. او هم مثل صیادمنش با ۴ تأثیر مستقیم روی گل‌های سنت‌ترویدن در جایگاه دوم بهترین بازیکنان لیگ بلژیک قرار دارد. این ۲ مهاجم می‌کوشند تا شاید بتوانند عنوان آقای گلی لیگ بلژیک را به دست بیاورند. جالب اینکه صیادمنش به عنوان سال چپ این آمار را به نام خود ثبت کرده است. اللهیار در لیست تیم ملی قرار دارد اما ظهیرالاسلام تلاش می‌کند تا نظر امیر قلعه‌نویی را برای حضور در اردو جلب کند.

گرد و خاک ایرانی‌ها در بلژیک؛ کاوه و اللهیار حریف می‌طلبند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha