انتقاد نماینده سمنان در مجلس از قطعی برق صنایع/ توانیر پیگیری می‌کند

سمنان - ایرنا - نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آنچه قطعی برق واحدهای شهرک صنعتی این حوزه انتخابیه بدون اطلاع‌رسانی قبلی که سبب خسارت سنگین به این واحدهای تولیدی شد، رسیدگی وزارت نیرو به این مساله را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه طی گفتگوی تلفنی با مصطفی رجبی‌مشهدی معاون وزیر و مدیرعامل توانیر کشور با گلایه شدید از قطعی برق واحدهای شهرک صنعتی حوزه انتخابیه به‌ویژه سمنان، از اقدام وزارت نیرو و شرکت توزیع برق در قطعی برق صنایع بدون اطلاع‌رسانی قبلی که به خسارت سنگین به این واحدهای تولیدی منجر شد انتقاد کرد و رسیدگی جدی به این مساله را خواستار شد.

انتقاد نماینده سمنان از قطعی برق صنایع/ توانیر پیگیری می‌کند

مدیرعامل توانیر نیز در این تماس تلفنی قول داد که مساله را از شرکت توزیع برق سمنان پیگیری کند.

به گزارش ایرنا، استاندار سمنان روز گذشته (دوشنبه) در نشست شورای اداری سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری گفت: ضمن عذرخواهی از واحدهای تولیدی به دلیل قطعی برق، این مساله موضوعی است که به صورت کشوری تصمیم‌گیری می‌شود.

سیدمحمدرضا هاشمی با تاکید بر نهایت همکاری با واحدهای تولیدی افزود: پایداری شبکه توزیع برق در بخش خانگی در اولویت و از تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری است.

همچنین محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان چندی پیش به ایرنا گفت: قطعی برق به ضرر صنعت و آسیب‌زاست و تهیه دیزل ژنراتور برای همه واحدهای تولیدی به منظور تولید برق مقدور نیست.

سمنان با داشتن ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی و ۲ منطقه ویژه اقتصادی و فعالیت بیش از ۲ هزار و ۱۰۱ واحد دارای پروانه بهره‌برداری داخل و خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی به عنوان قطب صنعتی شرق کشور محسوب می‌شود که اکنون قطعی برنامه‌ریزی شده برق در نواحی و شهرک‌های صنعتی این استان خسارت‌های زیر را به بدنه تولید وارد کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha