۴۷ پروژه ورزشی آماده افتتاح در آذربایجان‌غربی است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۴۷ پروژه ورزشی در راستای ارتقای شاخص های زیرساختی این بخش در استان آماده افتتاح بوده که همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش ایرنا، سجاد بیرامی روز سه شنبه در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی افزود: این طرح ها در حوزه های سالن های چند منظوره، زمین های چمن مصنوعی، پروژه های ورزشی برای اقشار مختلف و همچنین طرح های ورزش روستایی آماده شده است.

وی اضافه کرد: در سه سال گذشته ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان غربی اضافه شده که نشان دهنده تلاش برای بهبود زیرساختی این بخش است.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن، در شهریورماه امسال مسابقات مختلفی را در آذربایجان غربی میزبانی خواهیم کردکه رقابت های دوچرخه سواری دور آذربایجان از آن جمله است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: رقابت های دوچرخه سواری دور آذربایجان در نیمه دوم مهر امسال در سه استان شمال غرب کشور برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، در این جلسه در خصوص اجرای طرح های ورزشی و راهکارهای ارتقای شاخص های زیرساختی ورزش بحث و تبادل نظر شد.

دوم تا هشتم شهریورماه هر سال که منتهی به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر می شود، به نام هفته دولت نامگذاری شده و هزاران طرح طی این هفته در کشور به بهره برداری می رسد.

امسال، سی و سومین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha