۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85574230
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

استاندار: حضور تیم‌های فوتبال گیلان در لیگ موجب شادی مردم می شود

رشت- ایرنا- استاندار گیلان گفت: تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی، داماش گیلان، سپیدرود رشت، شهرداری آستارا و چوکا تالش از تیم‌های ریشه‌دار در کشور هستند که همواره با بازی‌های خوب خود در لیگ های مختلف باعث شادی مردم گیلان می شوند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی عصر سه‌شنبه در تمرین تیم فوتبال داماش گیلان حاضر شد و با بازیکنان، کادر فنی و اعضای مدیریتی این تیم دیدار کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در این بازدید ضمن شنیدن دغدغه‌های اعضای تیم فوتبال داماش گیلان، قول پیگیری مشکلات آنان را داد و برای این تیم و سایر تیم‌های گیلانی در لیگ‌ برتر، لیگ یک و لیگ دسته دوم آرزوی موفقیت کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با بیان اینکه تیم‌های گیلانی همواره در مسابقات لیگ‌های برتر کشور افتخارآفرینی کرده‌اند، اظهار کرد: تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی، داماش گیلان، سفیدرود رشت، چوکا تالش و همچنین شهرداری آستارا جزو تیم‌های ریشه‌دار و نام آشنای در گیلان و کشور هستند که همواره با بازی‌های خوب خود باعث شادی مردم گیلان شدند.

عباسی با اشاره به حمایت مجموعه دولت از تیم‌های ورزشی گیلانی در عرصه‌های مختلف گفت: فراهم کردن بسترهای ورزش حرفه ای در استان با وجود استعداد های ورزشی فراوان باید مورد توجه قرار گیرد که در این راستا دولت سیزدهم اقدامات خوبی را انجام داده و بی تردید در دولت چهاردهم نیز همین امر ادامه خواهد داشت.

تیم فوتبال داماش گیلان اکنون در لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان حضور دارد و با تغییر مالکیت در فصل نقل و انتقالات خریدهای بسیار خوبی داشته و همگان امیدوار به صعود این تیم به لیگ برتر هستند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha