۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85575811
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سه بازیکن جدید به سپیدرود رشت پیوستند

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85575811
سه بازیکن جدید به سپیدرود رشت پیوستند

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد: مسئولان این باشگاه طی چند روز اخیر با سه بازیکن جدید دیگر به توافق رسیدند و قرارداد یک بازیکن هم تمدید شد.

رادنی دیدار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سیامک علیزاده، میلاد قربانزاده و شهاب عادلی سه بازیکن جدیدی هستند که به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند و قرارداد رضا مستعلی‌پور مهاجم این تیم نیز دوباره تمدید شد.

وی افزود: سیامک علیزاده که در پست هافبک وسط بازی می‌کند، فصل گذشته در تیم نیکاپارس چالوس حضور داشت که با توافق با مسئولان سپیدرود به این تیم پیوست ضمن اینکه این بازیکن گیلانی سابقه بازی در تیمهای سپیدرود و داماش استان را دارد.

وی ادامه داد: میلاد قربانزاده مهاجم پیشین باشگاه سپیدرود که فصل گذشته در نیکاپارس چالوس حضور داشت با عقد قراردادی به تیم سابق خود پیوست. این مهاجم با سپیدرود از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده بود و سابقه بازی در تیم‌های ملوان بندرانزلی، آلومنیوم اراک، رایکای بابل، پارس جنوبی جم را نیز در کارنامه دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت همچنین از توافق مسئولان این باشگاه با دروازبان سابق سپاهان خبر داد و بیان کرد: شهاب عادلی که سابقه حضور در سپاهان اصفهان را دارد و فصل گذشته موفق شده بود با تیم فوتبال کویرمقوای تهران به لیگ دسته یک کشور صعود کند، به سپیدرود رشت پیوست.

وی اضافه کرد: این دروازبان با ۱۹۵ سانتی متر قد در تیم‌های ملی جوانان و امید ایران عضویت داشته و در لیگ برتر نیز به جز سپاهان سابقه حضور در تیم های نفت تهران و نساجی مازندران را دارد و در لیگ دسته یک کشور نیز در تیم بادران تهران به میدان رفته است.

دیدار به تمدید قرارداد رضا مستعلی‌پور مهاجم فصل گذشته سپیدرود نیز اشاره و اظهار کرد: مهاجم ۲۴ ساله فصل گذشته سپیدرود که در فصل جاری سهمیه زیر بیست و پنج سال محسوب می شود با تمدید قرارداد خود یک فصل دیگر برای سپیدرود به میدان می رود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت با مهرام دامادی مدافع فصل گذشته شهرداری نوشهر، امیرحسین اسماعیل زاده از نیروی زمینی، حسین خیری از داماش گیلان، امید نافذ و محمدرضا حیدری از بعثت کرمانشاه به عنوان بازیکن جدید و صادق صادقی و میلاد کرمانی مقام از بازیکنان فصل گذشته قرارداد امضاء کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha