۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85574464
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۳۰ تن مواد غذایی بین موکب‌های استان بوشهر توزیع شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: ۵۳۰ تن مواد غذایی در بین موکب‌های این استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توزیع شده است.

رضا تنگستانی مکان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این مواد شامل ۲۲۰ تن برنج ، ۲۴۰ تن آرد و ۷۰ تن شکر با نرخ مصوب دولتی عرضه شده است.

وی افزود: قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ، شکر ۴۲۵ هزار ریال و آرد نیز هر کیلوگرم یکهزار و ۲۰۰ ریال در اختیار موکب ها قرار گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر تصریح کرد: حواله فروش مواد غذایی یادشده به موکب های اربعین حسینی با هماهنگی ستاد عتبات و عالیات استان بوشهر صادر شده است.

تنگستانی مکان ادامه داد: پارسال نیز متناسب با نیاز مصرفی موکب ها حواله مواد غذایی صادر شد.

وی یادآور شد: در صورتی که به هر میزان از مواد غذایی مصرف نشود جزو ذخیره در انبارهای این شرکت باقی می ماند.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان بوشهر نیز گفت: هم اینک ۷۵ موکب این استان در مسیر تردد زائرین اربعین در خاک عراق فعالیت می‌کنند که افزون بر اسکان زائران، در شبانه‌روز ۸۵۰ هزار پرس غذا نیز توزیع می‌کنند. ابراهیم عرب‌زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:

ابراهیم عرب‌زاده یادآور شد: ۱۰۱ موکب نیز در مسیر داخلی استان بوشهر تا مرز شلمچه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: تاکنون ۷۳ هزار نفر از مردم استان بوشهر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند .

دبیر ستاد اربعین حسینی استان بوشهر با اشاره به عبور ۵۰ هزار نفر از مردم این استان از مرز شلمچه و ورود به خاک عراق تصریح کرد: ۶۵ درصد این تعداد از بوشهری‌ها از خودرو شخصی و ۳۵ درصد از ناوگان عمومی اتوبوس استفاده کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha