بوشهر، زائرین اربعین ۱۰ استان و کشورهای همسایه را میزبانی می‌کند

بوشهر-ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بوشهر به عنوان یکی از مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی میزبانی زائرانی از ۱۰ استان و کشورهای همسایه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی رزمجو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش معنوی فرهنگی بزرگ جهانی در اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)جهان را درنوردیده است.

وی همچنین از اعزام پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و خدمات پزشکی استان بوشهر به عراق در خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا همچنین موکب‌های خدمات‌رسان در محورهای بوشهر فعال شده است.

رزمجو همچنین با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در بخش‌های گوناگون اظهار کرد: خبرنگاران در شرایط کنونی جامعه در عرصه جهاد تبیین نقش اثرگذاری دارند.

بوشهر، زائرین اربعین ۱۰ استان و کشورهای همسایه را میزبانی می‌کند

وی با تأکید بر کمک به دولت جدید بر اساس منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: برای پیشرفت جامعه بر اساس برنامه هفتم توسعه و گام دوم انقلاب اسلامی کمک به دولت رسالت مهم همگانی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اعلام آمادگی مجموعه سپاه استان در همکاری با دولت چهاردهم در بخش‌های مختلف اضافه کرد: این مجموعه در عمران و آبادانی و طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر اقدامات مهمی انجام داده است.

رزمجو ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمایت و سلاح آمریکایی مردم بی‌دفاع و بی سلاح فلسطین و غزه را مورد حمله و بمباران قرار می‌دهد که بر اساس وعده خداوند متعال پیروزی از آن مظلومان است و براساس وعده الهی رای نابودی ظالم، رژیم غاصب صهیونیستی در آینده نه چند دور از صفحه روزگار محو می‌شود.

بیشتر بخوانید

بیش از ۳۶۰۰ زائر اربعین حسینی در بوشهر جابه‌جا شدند

نام نویسی ۲۰هزار بوشهری برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی

وی با تکریم جایگاه خبرنگاران بیان کرد: اصحاب رسانه رسالت مهم و سنگینی در جامعه برعهده دارند و راست گفتاری و پنداری و امیدآفرینی از ویژگی خبرنگاران محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عنوان کرد: سه ضلع مثلث مهم در جامعه متشکل از خبرنگاران، دولت و مردم هستند که در این بین خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردم، جهاد تبیین و کشف حقیقت در جامعه نقش مهمی دارد.

وی گفت: با حمله دشمن از طریق فضای مجازی علیه نوجوانان، جوانان و خانواده‌های ایران اسلامی باید حمله آفندی علیه دشمنان در فضای مجازی مورد توجه ویژه قرار گیرد که خبرنگاران در این زمینه نقشی مهم و راهبردی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha