۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۱
کد خبر: 85574472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت شرکت در سومین مهرواره «هوای نو» تمدید شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۱
کد خبر: 85574472
مهلت شرکت در سومین مهرواره «هوای نو» تمدید شد

تهران- ایرنا- دبیر سومین مهرواره «هوای نو» از تمدید مهلت نام‌نویسی و مشارکت هیات‌ها و تشکل‌های دینی در این رویداد تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش ایرنا از مهرواره هوای نو، وحید ملتجی امروز، چهارشنبه (۳۱ مرداد) اظهار داشت: به دلیل همزمانی اعلام فراخوان این فصل از مهرواره با ایام شهادت شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، اشتغال هیات‌ها در ایام عزاداری محرم و همچنین حضور اهالی هیات در پیاده‌روی اربعین، با تقاضای فعالان این عرصه برای تمدید مهلت ثبت‌نام و شرکت در مهرواره به مدت یک ماه تا ۳۱ شهریور تمدید می‌شود.

وی افزود: هیات‌ها و تشکل‌های دینی در این یک ماه فرصت دارند اقدامات و فعالیت‌های خود را در پنج بخش و مجموعاً ۳۱ رشته به دبیرخانه مهرواره ارسال کنند.

مهلت شرکت در سومین مهرواره «هوای نو» تمدید شد
وحید ملتجی، دبیر مهرواره هوای نو

ملتجی با بیان این‌که مهرواره هوای نو در پی رقابت منفی بین هیات‌ها نیست، اظهار داشت: در هر رشته‌، سه نفر انتخاب می‌شوند که در این فصل رتبه‌بندی نخواهند داشت و عنوان «پرچمدار» جایگزین دو عنوان «برگزیده» و «شایسته تقدیر» در دو فصل پیشین خواهد شد.

وی افزود: نهاد هیات، ارکان هیات، تولیدات هیات، فراهیات و بین‌الملل، بخش‌های پنج‌گانه سومین مهرواره هوای نو هستند که بخش بین‌الملل آن، نوپا و تازه‌تاسیس به شمار می‌رود و قرار است نگاه جهانی‌اندیشی هیات را پیگیری کند.

دبیر سومین مهرواره هوای نو افزود: در فصل سوم به هریک از مجموعه‌های پرچمدار، هدیه‌ای به ارزش ۷۰ میلیون تومان به منظور حمایت از فعالیت این هیات‌ها اهدا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha