۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85574602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خدمات‌رسانی ۳۰۰ پاکبان شهرداری شیراز در مرز شلمچه

آبادان - ایرنا - شهردار شیراز گفت: از ابتدای ماه صفر و آغاز همایش پیاده روی اربعین حسینی ۳۰۰ نیروی پاکبان شهرداری شیراز با استقرار در شلمچه به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

محمدحسین اسدی چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مرز شلمچه اظهار کرد: خدمات‌دهی شهرداری شیراز در مرز شلمچه تعریف شده است و برای انجام آن نیروی انسانی و ماشین‌آلات را از ۲ هفته پیش به مرز اعزام شده است.

وی افزود: خدمات شهرداری شیراز در مرز شلمچه به صورت متنوع است و تمامی نیروهای مستقر در این مرز با بیشترین توان خود در حال انجام خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در این مرز هستند.

استقرار ۱۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری شهرداری شیراز در شلمچه

شهردار شیراز شاخص‌ترین اقدامات این شهرداری در مرز شلمچه را جابه‌جایی زائران اربعین حسینی عنوان و بیان کرد: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری شهرداری شیراز از ۲ هفته پیش با استقرار در شلمچه کار انتقال زائران از خرمشهر تا پایانه شلمچه و بالعکس را انجام می‌دهند.

اسدی گفت: همچنین ۳۰۰ نیرو از پاکبانان شهرداری شیراز همانند سال‌های گذشته به منظور ارائه خدمات مدیریت پسماند در مرز بین‌المللی شلمچه به همراه کاروان اعزامی از شهرداری شیراز مشغول به خدمت‌رسانی به زوار و مواکب هستند.

وی افزود: همچنین چند دستگاه ماشین آلات از سازمان آتش نشانی ، چند خودرو حمل زباله و خودرو سبک نیز با مستقر شدن در مرز شلمچه مشغول انجام خدمت به زائران هستند.

اسدی اظهار کرد: شهرداری شیراز تا سه روز پس از اربعین حسینی نیز در مرز شلمچه خدمات رسانی خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی(ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha