۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85574699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات ویژه موکب امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با همراهی خیران

کرج - ایرنا- مدیر موکب امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: با ارایه خدمات ویژه به زائران اربعین حسینی (ع) در تلاش هستیم تا جلوه ای از جاودانگی پیام عاشورا ، عشق و ارادت به ساحت مقدس سالار شهیدان را به نمایش بگذاریم .

«علیرضا قادری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز اربعین حسینی به عنوان نمادی از اقتدار امت اسلامی مطرح است که عاشقان حضرت ابا عبدالله حسین (ع) در لباس خادمی مسیر کربلا عرض ارادت دارند.

وی بیان کرد: طبخ غذا در سه وعده تا ظرفیت پنج هزار نفر ، راه اندازی چایخانه ، ایستگاه شربت و دمنوش ، خیاطی و درمانگاه از جمله اقدامات خدماتی موکب امام حسن مجتبی (ع) است که با حمایت فرمانده سپاه استان البرز و خیرین به تمام زائران سید الشهدا (ع) ارائه می شود.

قادری یادآورشد: اکنون درمانگاه موکب امام حسن مجتبی (ع)استان البرز به ۷۰۰ نفر در روز خدمات ارایه می دهد .

وی با اعلام اینکه به رغم فضای محدود ،حسینیه ای نیز در این موکب برای برگزاری اوقات شرعی و نماز ها پیش بینی شده است، گفت: همچنین در این حسینه عزاداری ها و روضه های سید الشهدا (ع) و مرثیه سرایی ائمه اطهار (ع) در فضایی معنوی ازسوی موکب امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

مدیرموکب امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود : تامین آب شرب لازم ، سرویس دهی با حمل و نقل رایگان تا نیمه شب از دیگر خدمات این موکب است که تمام تلاش خود را برای ارایه بهترین خدمات به زائران حسینی (ع) در پیش گرفته ایم .

قادری اضافه کرد: امکان اسکان بصورت خانوادگی ( در بخش های خواهران و برادران ) دراین موکب مهیا بوده و سرویس عتبه برای ایاب و ذهاب رایگان زائران عزیز تا حرم مطهر دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha