۴ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۴
کد خبر: 85574780
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

رضایی: مدال نقره برای والیبال نشسته، ناکامی است

۴ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۴
کد خبر: 85574780
رضایی: مدال نقره برای والیبال نشسته، ناکامی است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران به بار سنگین روی دوش این ورزش در پاریس گفت: همه از این رشته توقع کسب نشان طلا دارند چرا که کسب نقره پارالمپیک برای والیبال نشسته ایران به معنای ناکامی در این بازی‌ها است!

هادی رضایی صبح یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا به اعزام تیم والیبال نشسته مردان کشورمان به پارالمپیک پاریس اظهار کرد: من برای موفقیت والیبال نشسته در پاریس از مسئولان کشور هیچ توقعی ندارم بلکه شادمانی مردم برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که والیبالیست‌های ما برای موفقیت در پاریس زحمت زیادی کشیدند. بار سنگینی که والیبال نشسته به دوش می‌کشد باعث شده است تا همه از این تیم انتظار اولی داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال نشسته اضافه کرد: کسب سهمیه در سایر رشته‌ها در المپیک و پارالمپیک افتخار است امل اگر ما در پاریس به جایگاه دومی برسیم برای ما حکم شکست را خواهد داشت.

وی افزود: انتظاری که همه مردم در این سال‌ها از والیبال نشسته داشته‌اند بسیار زیاد است و مسئولیت ما را سنگین کرده است اما تمامی نفرات و اعضای کادرفنی برای موفقیت زحمت کشیده‌اند. هرچند جایزه تیمی نصف جوایز انفرادی است، اما من دست تک تک ملی‌پوشان را می‌بوسم که ۲۰۰ روز تمرین پرفشار و سنگین برای رسیدن به قهرمانی را پشت سرگذاشته‌اند. حق‌مان قهرمانی است و امیدواریم برای این موفقیت خداوند متعال و ائمه اطهار از این تیم حمایت کنند.

رضایی ادامه داد: در پاریس ۸ تیم جهانی در ۲ گروه به مصاف رقبای خود خواهند رفت. به استثنای تیم کشور میزبان که تیمی ضعیف دارد، مابقی کشورها از مدعیان این ورزش به حساب می‌آیند و برای موفقیت در پاریس انگیزه زیادی خواهند داشت. ستاره‌های برزیل چند روزی اردوی خود را در فرانسه برپا کرده‌اند تا بتواند تمرینات خود را با شرایط آب‌وهوایی فرانسه انجام و خود را وفق دهند. از حالا صحبت کردن در خصوص کمبود امکانات درست نیست چرا که تمرکزمان بیشتر روی قهرمانی است و پس از قهرمانی بیشتر به این موضوع خواهم پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha