۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85574795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اردستان افتتاح می‌شود

کاشان - ایرنا- بخشدار مرکزی اردستان گفت: ۲۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در روستاهای این بخش به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، محمد تقی کیانی روز چهارشنبه در نشست خبری در اردستان افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها از محل منابع بخشداری و دهیاری‌ها تامین شد.

کیانی اظهار کرد: این طرح‌ها شامل اجرای سنگ فرش، بهسازی پارک، نصب تابلو ورودی و آسفالت معابر بوده که در روستاهای نیسیان، کهنگ، قهساره، نهوج، ماربین، مارچوبه، زفرقند، جنبه، باقرآباد و خیرآباد اجرا شده است.

بخشدار مرکزی اردستان اضافه کرد: ساختمان دهیاری در روستاهای عباس‌آباد، دیزلو، فران و لاسیب نیز در این ایام افتتاح می‌شود.

کیانی با بیان اینکه بخش مرکزی اردستان ۲۷ دهیاری، ۳۲ شورا و ۶۰ روستا دارد، افزود: افرادی که قصد دریافت پروانه ساختمان دارند می‌توانند با مراجعه به دهیاری ها و بخشداری در هفته دولت از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: بخشداری مرکزی اردستان امسال اقدام به خرید یک دستگاه لودر برای روستای نیسیان، یک دستگاه‌ نیسان برای روستای هندوآباد و یک دستگاه کامیون کمپرسی برای شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی با اعتبار تسهیلاتی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال کرده است.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha